Test yaptırdım negatif çıktı, hamile olma ihtimalim yok mu?

Merhaba arkadaşlar. Adetim 16 gün geçikti. 5 tane test aldım hepsi negatif çıktı hiç belirtim de yok. Gebe olma olalığım var mı acaba sonuçta 5 tanesinden biri pozitif çıkmaz mıydı? Kan almadan önce sizden görüş istiyorum. Normalde düzenli oluyordu. En fazla bir hafta gecikirdi
Test yaptırdım negatif çıktı, hamile olma ihtimalim yok mu?
Cevapla