Gebelik testim negatif çıktı, yine de hamile olabilir miyim?

Ama disina sey yapti. Adetim 6 gun gecikti bende dayanamadim gebelik testi yaptim tek cizgi cikti yani negatif. Basim cok agriyo kasiklarimda agriyo normalde duzenli regl olurum supradyn vitamin hapi ve korona asisi olum onunla alakali midir? Gripin ilac ictim sogan suyu ictim maydonoz suyu ictim yesil cay ictim reglmi sôkmedi hamile olabilir miyim?
Gebelik testim negatif çıktı, yine de hamile olabilir miyim?
Cevapla