Adet oldum. kadın doktorum kanda gebelik testi istedi negatif çıktı. 1 ay sonra ben idrarda yaptım 2 kez negatif. hamile miyim?

adet olduktan sonra bir şey yapmadım hamile miyim
Adet oldum. kadın doktorum kanda gebelik testi istedi negatif çıktı. 1 ay sonra ben idrarda yaptım 2 kez negatif. hamile miyim?
Cevapla