Adet oldum. Kanda gebelik testi yaptırdım negatif güvenmeyip 2 kez idrarda yaptım onlarda negatif Hamile miyim?

Adetten sonra bir şey yapmadım. Testler negatif olmasına rağmen hamile sanıyorum kendimi inanmıyorum. Şizofren miyim
Adet oldum. Kanda gebelik testi yaptırdım negatif güvenmeyip 2 kez idrarda yaptım onlarda negatif Hamile miyim?
Cevapla