Gebelik testim pozitif çıktı ama eşim "baba olmaya hazır değilim" diyor. Kürtaj ağır bir süreç mi?

Eşimle ikimiz atanmış öğretmeniz. Bugün gebelik testim pozitif çıktı. Eşim baba olmaya hazır değilim diyor. Kürtaj olsam çok ağrılı bir süreç mi olur?

Gebelik testim pozitif çıktı ama eşim "baba olmaya hazır değilim" diyor. Kürtaj ağır bir süreç mi?
Cevapla