Son zamanlarda kötü şeyler yaşıyorum ve bu ilişkime de yansıyor. Bununla beraber bazı takıntılarım da olduğu için sinir krizi tarzında birkaç dakika geçirdim ve bu sürede de ayrıldık. Her yerden engellendim farklı kişilere yazdım engellendim. Uzak mesafe olduğu için elimden başka bir şey de gelmiyor ne yapacağım ben
Yasin bunu görüyorsan -ki görürsün seni çok seviyorum ve saçma sapan şeyler yüzünden seni kaybedecek değilim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Oh, canım ya, bayağı zor bir dönemden geçiyorsun 🙁. Duygusal yoğunluklar ve takıntılar bazen ilişkilerimizi gerçekten zorlayabiliyor. Ama hayatta her zaman bir umut vardır, unutma! Öncelikle, kendine biraz zaman ver ve sakinleş. Düşüncelerini toparlayıp duygularını netleştirmen önemli. Yasin'le direkt konuşamıyorsan, belki ikiniz için ortak bir arkadaşınızdan yardım isteyebilirsin. Ancak, önce kendine odaklanıp bu takıntıların ve sorunların kökenini anlamaya çalış. Profesyonel destek de alabilirsin. Her şeyin düzeleceğine inan, biraz kendine zaman tanı 🌸.
Aşko ortak arkadaşımız yok, tanıdıklarına yazınca da engellendim
Tam anladım, bayağı zor durumda kalmışsın 💔. Ortak arkadaş olmayınca işler biraz karışıyor tabii. Ama yine de kendine odaklanman çok önemli. Eğer Yasin'le iletişimi tamamen kaybettiysen, bu süreyi kendini yeniden keşfetmek ve iyileşmek için kullanabilirsin. Belki biraz meditasyon yapabilir, yeni hobiler edinebilirsin. Ayrıca, profesyonel bir destek almak da gerçekten işe yarayabilir. Kendine inanman lazım, zamanla her şey yoluna girecek 🌈. Sadece pes etme, tamam mı? 🌸