Hiç bir şey hissetmiyorum hıc bır seye heveslenmiyorum doydugumu hissetmiyorum bırınden hoşlanamıyorum kimse cekici gelmıyor?

Oncelıkle ben ergenım ve bundan bir kaç ay oncesıne kadar bır kızla romantık ılıskıler yasadım fakat bazı seyler yolunda gıtmedıgınden yollarımızı ayırdık bunun sonucunda da ben strese gırdum ve bu asırı fazlalastı bundan sonra ıse hıc bır sey hıssetmemeye basladım ne heycanlanıyorum ne de heveslenıyorum ne doydugumu hıssedıyorum ne de bır kız guzel cekıcı gelıyo hıc bır kıza karsı bır sey hıssedemıyorum nedense erkeklere bakınca da streslı gergın hıssedıyorum napcagımı bılmıyorum bu heo boyle mı devam edıcek bır kac aydır boyleyım escınsel fılan mıyım

Hiç bir şey hissetmiyorum hıc bır seye heveslenmiyorum doydugumu hissetmiyorum bırınden hoşlanamıyorum kimse cekici gelmıyor?
Cevapla