Aşk İlişkileri Tanımadığım kıza nasılsın aşkım yazdım iyiyim aşkım dedi 🙄 neden? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Seviyor mu lan cidden Tanımadığım kıza nasılsın aşkım yazdım iyiyim aşkım dedi 🙄 neden? Cevapla Aşk Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
İsimlereSığamamm Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Sen neden yazdın kardeşim Senin sebep ne ise kızın da odurYokluktadır 😬 1 8 Yorumla Soran 1 yıl Umarım aksjjdjs Yorumla İsimlereSığamamm 1 yıl Senin ne ki abi Yorumla Soran 1 yıl Ondan hoşlanıyorum Yorumla Soran 1 yıl Niye abi ki Yorumla İsimlereSığamamm 1 yıl Öyle 😂 Yorumla İsimlereSığamamm 1 yıl Umarım hoşlaniyorsur Yorumla Soran 1 yıl Teşekkürler 😄 Yorumla İsimlereSığamamm 1 yıl Rica ederimm Yorumla
MESSİİUU Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 98% 1 yıl Senin abazlgb onund orsplugndan neden olcak 2 1 Yorumla Soran 1 yıl Yuh ama Yorumla
Balbiri Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Seviyor seviyor 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Sen gerçekten bal birisinn teşekkürler 😄 Yorumla Balbiri 1 yıl Ricalar dkdjs Yorumla
BirPeriKızıı Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 1 yıl Aşıksınız demek ki😅 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Ben aşığım da onu bilmiyordum Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Ağız alışkanlığıdır herkese öyle diyordur 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Herkese mii 🙁 Yorumla
Yahyaayaa Takip Et Master Yaş: 30 , eic 72% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Asıl sana neden 2 1 Yorumla Soran 1 yıl Ben ondan hoşlanıyorum Yorumla
thekarsxx Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 704 cevap paylaştı. Kesin seviyor 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Gerçekten mi Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sen neden yazdın kardeşim
Senin sebep ne ise kızın da odur
Yokluktadır 😬
Umarım aksjjdjs
Senin ne ki abi
Ondan hoşlanıyorum
Niye abi ki
Öyle 😂
Umarım hoşlaniyorsur
Teşekkürler 😄
Rica ederimm
Senin abazlgb onund orsplugndan neden olcak
Yuh ama
Seviyor seviyor
Sen gerçekten bal birisinn teşekkürler 😄
Ricalar dkdjs
Aşıksınız demek ki😅
Ben aşığım da onu bilmiyordum
Ağız alışkanlığıdır herkese öyle diyordur
Herkese mii 🙁
Asıl sana neden
Ben ondan hoşlanıyorum
Kesin seviyor
Gerçekten mi