Sevmeye calistim olmadi diyen erkek? Arkadaşlar acil yorumlarınıza ihtiyacım var?

5 aylık ilişkim olan, surekli peşimden koşan, ben ayrılsam bile o bırakmayan, kardeşiyle bile tanıştıran hatta kardeşinin düğünü için alışverişe bile ciktigim insanla iki gün önce ayrılmıştık bir konuda ben hatalıyım onu cafe de iki kere bırakıp gitmiştim sinirlenip yine yapicaktim beni tuttu etti ama sinirlenip kendi gitti ne olduysa ondan sonra oldu aradım her şeyin yalan olduğunu, benim kurallarımla yapamadığını zaten de alkolü biraktim dediği halde hep içtiğini bana yalan söylediğini soylemisti ayrilmistik sonra. Maalesef bu gün gece yanlislikla aradım o benim numaramı silmemisti gorulmesini kapatmamisti, aksam o beni silince silmek için biraz da sarhostum nasil olduysa aradi birden hemen kapattim hemen döndü beni bir daha arama seninle hiç uğraşamam diye iyice şoka ugradim aradım s*lak gibi asla yapmazdım konusucak şeylerim var dedim çok kötü sözler etti o insandan eser yoktu resmen yalandı her şey senin güvenini kazanmak icindi sevgilim olmadı demistim ya hiç oldu 1 seneden uzun sürdü hatta dedi sonra bu sefer de 3-5 ay sürdü dedi sana 10da uyuyorum demistim ya geçen o zaman da alkol aldım seni sevmedim hiç bir zaman dedi seni gururun haysiyetin şerefin yok mu dedi bana ben ona yapismisim gibi, hep senin peşinden koşacağımi mi zannettin kardesimle tanistirdigima bile k*pek gibi pişmanım dedi her şeyin yalan olduğunu söyledi arkadaşlar sizce bu doğru mudur ya bir insan neden boyle yapar goruntulu aradım bilerek bana alkolü gösterdi disaridaydi şoka ugradim. Sanki karşımda aşkımdan olup biten insan yoktu da başkası vardı resmen benim sözlerimi bana kullandı hep inkar ettiği şeyleri varmış gibi gösterdi ya da öyleydi annem evlen evlen diye baskı yapıp duruyordu seni gördüm numaranı aldım işte denedim sevmeyi olmadı dedi aklım almıyor nasil olabilir daha iki gün önce dugune de az kaldı demişti gülerek. Bana hatta 1 aydır ben ayrılmayı dusunuyordum da söyleyecektim hatta en son seni ayrılmak için çağırdım dedi mesajda da yapabilirdin ne alaka dedim ben yüz yüze çağırdım işte guzelce ayrılalım diye sen yine saçma sapan triplere girdin sonra da ayrildik işte dedi zaten ayrildiktan bir gün sonra da kardeşi beni engellemişti kendisi değil çünkü masadan kalkıp gidecek olma nedenim kardesinin iki kere arayıp perdeci geldi ben yokum sen gitsene diye rahatsız etmesiydi. Arkadaşlar sizce bunlar ne anlama geliyor nasil aşkımdan olup biten insan bunları dedi ya daha bir gün önce düğünde anneme emanet edicem seni annem de yanımda dursun diyor falan demişti nasil olur aklım almıyor

Sevmeye calistim olmadi diyen erkek? Arkadaşlar acil yorumlarınıza ihtiyacım var?
Cevapla