Hoşlandığım erkek, bana karşı bişey hissetmediğini söyledi. OMG Yardım edin?

Uzun süredir sadece telefondan konuştuğum bir erkek vardı ve 2 gün önce görüşmeye karar verdik, tabiki heyecandan ayılıp bayılıyorum :) Neyse işte kafede oturduk sıcak çikolata içtik ve durmadan sohbet ettik. Ardından eve döndüm ama maalesef ki "Eve geldin mi?" bile demedi. 2 gün geçtikten sonra napiyosun vs. gibi mesajlar attı, tabi bende dayanamayıp o gün neden yazmadığını sorduğumda "Arkadaş olarak görüyorum seni diğer türlü olmaz bişey hissetmiyorum sana karşı" dedi. "Benimde senden beklentim yoktu zaten" dediğimde "Arkadaşız o zaman" dedi. İlk defa beğenilmedim bu kadar net konuşuyorum ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, lütfen yardım edin :(
Hoşlandığım erkek, bana karşı bişey hissetmediğini söyledi. OMG Yardım edin?
Cevapla