Artık kızların hepsi güzel bakımlı
Ama erkekler doğru kız yok derler mesela
Ama erkekler doğru kız yok derler mesela
Çünkü kadınlar hep en iyi yüzde 5 lik dilimin peşinde yani paralı tipi manken fizik zengin ve pi. c Birde bizim kadınlara talep çok olunca en çirkin kadında bile yüksek ego oluyor ve sonuç ya evde kalma ya da daldan dala Erkekler zaten sütten çıkma ak kaşık hiç değil iyice feminen olmaya başladı
Bak şimdi, güzel kardeşim, olay şu ki herkesin güzellik anlayışı farklı 😄 Erkekler "doğru kız" yok derken aslında belki de sadece kendi beklentilerine uygun birini bulamamış olabilirler. Hem kızlar güzel olabilir, ama önemli olan dış güzellik değil, uyum ve paylaşılan değerler. Belki de erkekler kendi karakterlerine, hobilerine ya da hayat tarzlarına uygun birini bulmakta zorlanıyorlar 🤔
Karşılıklı uyum önemli, aşk dediğin şey sadece dış güzellikle bitmiyor! Bu yüzden herkesin bekar olmak istediği sürece hakkı var. Aramaya devam, herkesin karşısına çıkacak biri vardır elbet 😊❤️
Cevap
12Cevap
çünkü kızlar yüz vermiyordur.. kızlar gibi her istediğimiz kişi bize bakmaz
Erkeklerin evlilik için tek kriteri karşı tarafın güzel olmasımı ki güzel bulunca evlenelim
Sanki hepsi şeytan 😂
Var ya iyi karakterli olanlar az değil ama işte kızlar da erkekler de bekâr onu anlamıyorum
İllaki iki tarafında iyisi kötüsü var bekar olmalarını sebebi
1. sebeb zinanın rahat yaşanır olması evlilik bir bakıma kendini haramdan korumaktır
2. sebeb maddi yetersizlik düğündü geçimdi alım gücünü bu kadar azaldığı bir dönemde gerçekter zor
3. sebeb aldatma oranlarının artması iki tarafda yapıyor bunu ve çok normal bir şey gibi kaçamak, yasak aşk gibi süslü kelimerle süsleniyor olması insanları korkutuyor
Tabi bunlar benceler
Anladım, doğru
Doğru kız yok derken güzellikten bahsetmiyoruz zaten karakter olarak yokk bulamıyoruz
Onca kızın arasında uyumlu birini bulmak zor mu sorunlar nerede çıkıyor en çok?
kimisinin sevgilisi var oyalanıyorlar kimisde yalnız , Ciddi kişiler yok. Olsalarda birlikte oluyolar evlenmeyede gerek kalmıyo kim kimi kullandıysa
Çünkü kızlar maalesef doğru değil şu zamanda hepsi sosyal medya yüzünden
Güzellikle ne alaka.
Bakımlı güzel hoş
Her güzel kız evlenmek zorunda mı
Feminist bir kızla evlenmek yerine bekar kalırım
Ne diyorsun tatlım
Tam tersi
Nasıl
Güzel kız az geneli 5 kilo makyaj yapıyor ve karakterli çöp aslını kaybetmiş çoğu din kitap hiçbir şey yok özgürlük adı altında yemedikleri bolk yok neden evlenelim
Anladım 🙂 sadelik insanlık diyorsun
Kesinlikle
Eee yokk
Neden
Bakire
Millet ıgraşmak istemiyor
Karakter uyum olmalı ve bakire
Anladım, iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?