Yolda gördüğüm 10 kızdan 7'si güzel erkekler nasıl sevgili bulamıyor şaşıyorum
3 ay
Biliyor musun. Çok güzel kızlar var ben çirkin tercih ediyorum benim tipim on numara yani yakışıklıyım futbolcuyum boylu fizikliyim ama çirkin kız tercih ediyorum bir türlü çözemedim
olabilir benim 180 kız arkadaşım var o da tipsiz kısa erkeklerden hoslanıyo eski kocası 165di
olabilir
Günümüz kadınları bazen fazla kaprisli burnu havada beklentiler yüksek maalesef. Bu da erkekleri bir noktadan sonra aşırı yoruyor.
Dipnot:Genellemedir her kadın canlısı için geçerli değildirX
Kişilikmi var çoğunuzda
var
bazıları öyle zaten karaktersiz insan iki cinsiyette de var buna bi şey yapamayız geri kalanlarla devam
genelleme yapmam erkeklerin de iyi olanları var ve ne kızlar gördüm fenalar
Görünüşten önemli şeyler var: sevgi, sadakat, güven, emek..
Erkekler kadar kadınlar da yalnız.
orası öyle ama artık dış görünüşü begenmeyen içini de merak etmiyor
Katılıyorum🙏🏻 Dış görünüş hayal kırıklığı yaratabiliyor.
Şöyle düşün aşkım, güzellik tek başına ilişki garantisi değil ki 😌✨ Sen yolda 7’sini güzel bulursun ama o kızların kriteri, enerjisi, beklentisi bambaşka olabilir. Bir de özgüven meselesi var; bazı erkekler aşırı çekiniyor, adım atmıyor 😅 Flört kası çalıştırılmayınca sonuç gelmiyor. Biraz da iletişim, biraz cesaret işi bu. Sence erkeklerin en büyük eksiği özgüven mi, yoksa doğru yaklaşımı bilememek mi? 💬💘
Cevap
21Cevap
erkeğin istemesiyle değil kadının istemesiyle olur çünkü.
Rahat buluyorum fakat üç gün sonra ghostluyor hepsi. Aradan bir ay geçince tekrar yazarlar bu sefer de ben soğumuş oluyorum dolayısıyla olmuyor
gerçekten bu terk etme olayını kim çıkardı yemin ederim bıktım ya her şey güzel gidiyo bakıyorum hayatımdan çoktan çıkmıs da benim haberim yok
Günlerce konuştuktan sonra daha bir saat öncesine kadar evlilik planı yapan kız durup dururken kusura bakma senle olmaz yazıp engelledi. İstisnasız belki 15 kişi yaptı bunu çözemedim gitti
bana da evlenelim diyip duran kisi en sonunda bir şey demeden bile terk etti beni
Üzücü yıpratıcı bir durum. Kimse dengine düşemiyor maalesef. İkimizde arıyoruz fakat bulamıyoruz garip
buurada erkeklerden çok kızlar sevgili bulamadığını yazıyor.
kızlar sevgili bulabiliyo demiyorum zaten erkekler sevgili yapamayınca otomatik kızlar da yapamayacak ya hani benim bahsettiğim çoğu kız güzel ve bu garip yani
o zaman evde kaldık ya ben gerçekten güzelim sadığım da sevgilim de oluyo aslında ama ben hayatımda tutamıyorum akıllı olucaksın dediler akıllı oldum salağa yat daha çok sevilirsin dediler onu da denedim yok olmayınca olmuyo yani sevilmiyom çabalamıyolar yapacak bi şey yok
bu soruların altına gereksiz öfke kusuyolar o yüzden gizliden sormayı tercih ediyorum genelde açık sorarım
öyle de özelden yazmaları rahatsız edici saydırıp saydırıp takıntı yapıyolar geçenlerde bi tanesi sırf sinir oldu diye fotomu kullanıyodu
Yüz güzelliği gelip geçici bişey ona göre aramıyoruz çünkü
olabilir sen öyle diyosan ama herkes sen gibi degil iste bazı erkekler dış görünüşü çok seviyo
Napayım her koşulda yanımda olmayan beraber gülüp beraber ağlayamayacağımız kızı dünya güzeli olsun ne fayda
güzel olmasının bir önemi yok karaktere bakıyoruz güzel biri hayatımda olsun karakteri yerinde değilse bir önemi yok
Güzel kızların "sevgilileri vardır" diye yürüyen de çok olmuyor..
1-Bu kız bana bakmaz 2-Bu kızın kesin sevgilisi vardır
Yüz güzelliği iyi olursa içi kötü olursa öyle olur
secıcıler cunku sectıklerı ıcın bulamıyorlar yoksa elını sallasan 1000 tane duser
Güzel olunca konu kapanıyor mu lan, neyin kafası bu
evet kapanıyo erkeklerin çoğu zekasız yakısıklı da degil güzel kızlar çok bile
Kabul etmiyor ki kızlar teklif ediyoruz
bazılarınız bütün kızlara yazıyo
Yok vallahi öyle değilim beğendiğim çok güzel biri vardı bugün red yedim
geçmiş olsun
Sağol ama işte nasıl bulacaz pekii başka ondan sonra kimse yok diyor kızlar
bilmiyom kıza bağlı iste herkes bir degil
Yani öyle büyük birşeyde istemiyorum he merhametli olsun sadakatli olsun namazında tesettüru uygun olsun akıllı Çalışkan başkada bir kriterim yok
bunlar zaten namaz kılan birinde olması gereken seyler hadi namazı geçtim insan olan sadık merhametli olsun bi zahmet ama iste bizim devrin insanında yok
Ben öyle olduğum için bunlara dikkat ediyorum
Allah hepimize kendimiz gibi birini nasip etsin
Amin amin inşallah sende mi arayış içindesin
Dönüş yapmadin
yürümediğim için herhalde o kızlar bana da bakıyor yolda sokakta, yürüsem olur belki beğeniliyorum bence
Kızlar bakmıyor ki egodan
bilmiyorum şahsen ben tipe bakmıyorum yakısıklı çirkin farketmez sevgili oluyorum ama hayatımda tutamıyorum çirkin erkek bile bi süre sonra sevgisi bitiyo erkekleri çözemedim çabalamıyolar dahi
tek taraflı olmuyor diye biliyorum :)
Tek basima bir orduyum 😀
Ben 1 tane sahiplendim
Dışı güzel ama içi...
güzel kız cok yakışıklı erkek az
Güzel oldukları için bulamıyoruz zaten
Kızlar beğenmiyor
Bulamamk mı😂😂😂
45 yaş üstüsün ve burdasın olayı doğru anladığımı düşünüyorum
İddiaya vr mısın?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?