Eşim 2 sene önce vefat etti asker bir arkadaşı vardı yeni atandığim yerde yaşıyor bana benden hoşlandığını söyledi?

Eşimi 2 sene önce koronadan kaybettim bu arkadaşı da eve gelir yemek yerdi bizle oturup sohbet ederdi eşimi de çok severdi vefatını duyunca ağladı falan ailemde bana genceciksin evlen yeniden falan diyolardi sürekli bende yok falan dedim bende ogretmenim atamam onun olduğu şehre çıktı. Bende sordum ona eşyalı ev falan için. Geçen ayın 26sinda taşındım çok yardımcı oldu bana. Bugün bana benden hoşlandığını söyledi ağladı özür diledi koskoca adam önümde çöktü şok oldum ama bir yandan da anlamıştım sürekli nasılsın ihtiyacın var mı bir şeye falan diyodu ama biraz kötü hissettim eşimi aldatiyormus gibi napmam lazım yani bende h

Eşim 2 sene önce vefat etti asker bir arkadaşı vardı yeni atandığim yerde yaşıyor bana benden hoşlandığını söyledi?
Cevapla