Benimle ilgilenmeyen sevgisini gösteremeyen adami bosadim , iyi yaptim mi?

Dünden beri bosanmis bir kadinim 3 yil evli kaldik hersey masal gibiydi 6-7 aydir ne bir güzel söz ne bir iltifat vardi yanima yaklasmiyordu yoruldugumu his ettim bosanalim dedim kabul etti dügündeki altinlari bölüstük evden ben ayrildim nafaka talep etmedim bitti arkadaslar bitti artik bana deger vermeyenin parasini bile istemem iyi yaptim mi?

Benimle ilgilenmeyen sevgisini gösteremeyen adami bosadim , iyi yaptim mi?
Cevapla