Özel günleri hep erkekler mi hatırlamak zorundadır?

Toplumdaki kadınlar tarafından yıllar içinde öyle bir algı oluşturulmuş ve hatta karşı tarafa suçluluk psikolojisi yüklenmiş durumdadır. Bir kadın unutsa erkek ona dünyayı zindan etmezken, erkek unutursa odun, öküz, sen romantizmden ne anlarsın diyerek ayrılığa kadar uzayıp gidiyor. Bu konuda sizin düşünceleriniz nelerdir?
Özel günleri hep erkekler mi hatırlamak zorundadır?
Güncellemeler
1 yıl
Sevgilisini /eşini gerçekten seven bu günleri çok geçerli bir sebep olmadığı sürece ihmal etmez. Velev ki oldu , sitem edilir buna hak da verilir ama dünyayı başına yıkmak da kaba bir davranış. Kişiliğinin olgunlaşmadığının açık bir göstergesidir.
Özel günleri hep erkekler mi hatırlamak zorundadır?
Cevapla