Hoşlandığım çocuğa hep aklımdasın diye mesaj attım sizce iyi mi oldu benim hakkımda ne düşünüyor?

neden diye sordu bende bıyıkların dedim saçma değilmi dedi bende hayır dikkatimi çok çekiyorlar dedim sonra watsap durumunu bıyıklı adam yaptı :) uyudun galiba dedim
yok televizyon izliyorum dedi ozaman ben seni rahatsız etmeyim dedim görüşürüz inşallah dedim oda neyse peki
dedi iyi geceler dedim iyi geceler dedi tatlıda rüyalar dedim cevap yazmadı
ben ne yaptığımı bilmiyorum :((
Hoşlandığım çocuğa hep aklımdasın diye mesaj attım sizce iyi mi oldu benim hakkımda ne düşünüyor?
Cevapla