Hoşlandığım kişiyle böyle bir mesajlaşmamız oldu. Hoşlandığımı anlamış mıdır sizce, söylesem mi?

Hoşlandığım biri var ve dolaylı yoldanda ondan hoşlandığımı biliyor ama açık açık konuşmak istiyorum artık mesaj attım merhaba nasılsın yazdım öyle konuştuk sonra Aslında seninle bir şey konuşmak istiyorum ama konuşacağım şeyden emin değilim dedim sonra böyle konuştuk
Hoşlandığım kişiyle böyle bir mesajlaşmamız oldu. Hoşlandığımı anlamış mıdır sizce, söylesem mi?
Hoşlandığım kişiyle böyle bir mesajlaşmamız oldu. Hoşlandığımı anlamış mıdır sizce, söylesem mi?
Cevapla