Hoşlandığım biri var ve dolaylı yoldanda ondan hoşlandığımı biliyor ama açık açık konuşmak istiyorum artık mesaj attım merhaba nasılsın yazdım öyle konuştuk sonra Aslında seninle bir şey konuşmak istiyorum ama konuşacağım şeyden emin değilim dedim sonra böyle konuştuk
Hoşlandığım kişiyle böyle bir mesajlaşmamız oldu. Hoşlandığımı anlamış mıdır sizce, söylesem mi?
Öküz falan mı bu acaba? Başka zaman konuşacaksa niye şimdi söylemişmiş bak bak zekaya bak en zeki kendisi jdjadjajd Umarım anlamamıştır eğer hoşlandığını anladığı halde böyle davranıyorsa öküz seversin demektir jdjsjd
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet hayatımda hep öküzler olduğu için bana normal geldi 😂😂😂
Minik bi pastanın üzerine mum koy götür dicek ki bu nee çoçuk şaşkın a böleli (😳) seninle sevgili olmak istiyorum de cevabın evetse bu mum gibi söndür beni de 😱 çoçuk şok çoçuk iptal nısı 🙄
Biliyo musun bende fazlasıyla egolu bi insanım burnu düşse yere almayan türden ama insan bu hallere de gelebiliyormuş 😅 yani noldu ki vakti zamanında üzüldüğün şeyleri ileride gülerek anlatıyorsun işte kötü mü oldu fazla kasmaya gerek yokmuş rahat ol ☺️
Ondan hoşlandığımı biliyor zaten ben ona bir kaç ay önce ilk fake hesaptan yazdım işte arkadaşım senden hoşlanıyor eğer hayatında biri yoksa gelip sana açılacak diye o da arkadaşın gelip bunu bana belirtebilir hayatımda kimse yok dedi bende mal gibi kendi hesabımdan istek gönderdim o da anladı tabi ertesi gün fake hesaba mesaj attı senin arkadaşın şu şu kişimi diye 😂😂😂
En son Yinede senin için yapabileceğim bir şey varsa söyleyebilirsin her zaman ya da ne zaman konuşmak istersen yazabilirsin ben burdayım hep biliyorsun🤗 dedim bakalım ne diyecek 😂
Selam, bana taktik verir misin? Flörtte İllallah ettim. Hem aşırı güzelim hem de taktik bilmiyorum beni kaçan kovalanır gibi peşinden getirtmeye çalışıyor bu adam.