10 yildir evli bi adamla gorusuyordum bankada mudur oldu bana bu sacmaligi son vermemiz lazim dedi ve bende ayrildim simdi yapmymş?

Bugün bana yazdı mutlumusun dedi bende sanane dedim sen mutlumusun dedim ben değilim dedi yemin etti soyle yazdı sen olmayınca hayatımın yarısı eksik ister inan ister inanma yazdı 2 ay nasıl geçti benim için bilemezsin dedi yaşama sevincim kalmadı ben şunu anladım sensiz olmuyor öyle demiştim ama olmuyor niye anlamıyorsun yazmış.

Müdür olcam diye benden ayrıldı esiylede gayet iyi gelmiş hayatından mutsuzmuş siz ne yapardiniz bu durumda?

10 yildir evli bi adamla gorusuyordum bankada mudur oldu bana bu sacmaligi son vermemiz lazim dedi ve bende ayrildim simdi yapmymş?
Cevapla