Bosandim. Borclandim. Evli adamlar.. Hayatımın icine kendim ettim? Toparlayabilir miyim?

Öğretmen olmak istedim memur oldum. Evliligim olsun cocuklarim olsun istedim. Esim kumar oynadığı için bosandim. Bosluklara dustum. Cocukken bir tacize uğramıştım. Hep içimde bir boşluk var. Simdi kamuda çalışıyorum. Bir araba aldım. Evde de oturuyorum ailemin evi kira vermiyorum yanliz yaşıyorum.37 yaşındayım. Bosandiktan sonra psikolojim kötü oldu bosluktan dolayı evli adamlarla oldum. Ama maddi ihtiyaç için değil. Hepsi bir kaçamak gördüğüm için hangi psikolojiyle yaptim bilmiyorum. Kilo verdim biraz ama daha vermem gereken kilo var. Bu süreçte borca da girdim. Kisacasi hayatımın içine kendim ettim. Artik duzelmek mutlu bir hayat sürmek istiyorum ne yapmalıyım?

Güncellemeler
11 ay
Arkadaşlar borcumu yapilandirdim biraz nefes aldim
Bosandim. Borclandim. Evli adamlar.. Hayatımın icine kendim ettim? Toparlayabilir miyim?
Cevapla