Öğretmen olmak istedim memur oldum. Evliligim olsun cocuklarim olsun istedim. Esim kumar oynadığı için bosandim. Bosluklara dustum. Cocukken bir tacize uğramıştım. Hep içimde bir boşluk var. Simdi kamuda çalışıyorum. Bir araba aldım. Evde de oturuyorum ailemin evi kira vermiyorum yanliz yaşıyorum.37 yaşındayım. Bosandiktan sonra psikolojim kötü oldu bosluktan dolayı evli adamlarla oldum. Ama maddi ihtiyaç için değil. Hepsi bir kaçamak gördüğüm için hangi psikolojiyle yaptim bilmiyorum. Kilo verdim biraz ama daha vermem gereken kilo var. Bu süreçte borca da girdim. Kisacasi hayatımın içine kendim ettim. Artik duzelmek mutlu bir hayat sürmek istiyorum ne yapmalıyım?
Güncellemeler
11 ay
Arkadaşlar borcumu yapilandirdim biraz nefes aldim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer