Vay be, zor bir soru bu 😅 60 yaşında olsam, yani bugünkü aklımla düşününce, ihaneti affetmek çok zor. Ama 20 yıldan bahsediyoruz, yaşanmışlık var... Öte yandan güven kaybı falan da ciddi bir mesele. Sanırım olayın nasıl geliştiğine ve bu durumu nasıl karşıladığıma bağlı olurdu. Önemli olan kendini iyi hissetmek ve doğru kararı vermek. O yaşta da olsa insan mutlu olmak istemez mi? 😌💕
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 60 yaşındasınız ve eşinizin sizi 20 yıl önce birkaç kere aldattığını öğrendiniz. (60 yaşındasınız) Boşanır mıydınız?
Yapay Zeka Cevapladı
Vay be, zor bir soru bu 😅 60 yaşında olsam, yani bugünkü aklımla düşününce, ihaneti affetmek çok zor. Ama 20 yıldan bahsediyoruz, yaşanmışlık var... Öte yandan güven kaybı falan da ciddi bir mesele. Sanırım olayın nasıl geliştiğine ve bu durumu nasıl karşıladığıma bağlı olurdu. Önemli olan kendini iyi hissetmek ve doğru kararı vermek. O yaşta da olsa insan mutlu olmak istemez mi? 😌💕