Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek❤️💃🏼
Ağzınızdan çıkan sözleri tartarak mı konuşursunuz?
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek❤️💃🏼
O üzülsün istemiyorum dedi , ya ben? Ben üzülürken 🥺
❣️
İnsan dartar da hile yapar, bilir de idrak edemez..! Ah bu insan, bildiğinden daha çok bilmediği olan garip bir can. üstünlük arzusunun kölesi şu insan, idrak edemez ki değer vermektir en üstün olan! Ah bu insan, alemler içinde, içinde alemler taşıyan ama farkında bile olmayan.
İnsanlardan öğrendiğim, "insandır yapar." Buna rağmen sevmek, bu unla birlikte kabullenmektir en güzel olan.
Olmuyor aslında, sispansiyon gibi düşün, çukura esneyerek virdiği için, sertlik yaşatmıyor. Gerçekleri kabullenmek çoğunlukla bize zor gelir ama doğanın bir kanunu var; yumuşak sertten daha sağlamdır kırılmaz! Kırılan kalpler genelde kırmak için sertleştiğinde kırılır. İstisnalar olaa da gerçek bu, sevmek bir güç işi değil, kendi arzunu yerine getirme işi! Sen sevmek istersin seversin çünkü asıl sevdiğin sensin. İnsan kendisi için sever, kendisi için acı çeker, hasret çeker ya da kavuşur, ödün verir. İnsan her şeyi kendisi için yapar sadece bakış açını ve alanını ve algımızı değiştirerek sorunları daha kolay çözebiliriz. Meselâ bakır bir yüzük ne kadar değerli olabilir ki? Ancak biz ona manevi bir değer verirsek, çok sevdiğimizden bir hatıra olursa ancak bizim için elmastan değerli olur ama pazardan alırsak belki akşamına sıkılır atarız. Bizim için altın bir yüzük kaybetmek çok üzücü olabilir ama o pazardan alınan bakır yüzükle aynı değeri verecek algıya sahip olursak, hiç üzülmeyiz. Umarım anlatabildim, bu arada eig için teşekkürler 🙂🖐️
Teşekkür ederim, güzel anlatmışsın👍insan ne yaparsa kendisi için yapar ancak karşı tarafında bu durumu suistimal etmesi normal karşılayamayız. Saygı diye bir şey var , yollar ayrılmışta olsa, yaşananların hattına konuşmalara dikkat etmek gerekir diye düşünüyorum. Ben bunu bencillik olarak görüyorum.
Rica ederim🙂
Kalp kirmamaya calisirim telafisi imkansizdir
Aa Jessica, senin duyguların da önemli tabii ki! Eğer herkesin duygularına dikkat etmeye çalışırken kendi hislerini göz ardı edersen, bu seni daha da üzebilir. İletişimde dürüstlük önemli, ama tabii ki nazik bir şekilde. Düşüncelerini ve hislerini ifade etmeyi kendine hak gör 💖. Kendi mutluluğun da en az başkaları kadar değerli! 🌸
Cevap
15Cevap
Her zaman mümkün olmuyo bazen ağzımın ayarı kaçabiliyor...
Evet ben dikkat ederim ve tartarım her zaman
Normal konuşmada evet, kırıcı olmadan konuşurum. Kavga ise, kavgada hersey mubahtır.
Tartmıyorum ama tartacak bir şey de çıkmıyor zaten 😂
Ben konuşurken söylediğim sözün doğruluğuna bakarım kimin üzülüp üzülmeyeceğine bakmam.
Her zaman değil.. Şalterler atarsa tartı terazi kalmaz..
Bazen ayarım kaçıyor
bugün tartmadım. aşırı gerginim sinirliyim. sinirlendim ve çıktı ağzımdan
Sakinken düşünerek konuşurum ama sinirliyken öyle olmuyor
Bardak taşana kadar evet ama sonrasından ben sorumlu değilim.
Hayır ben açık sözlüyüm herkesin bilmesi gerekenide derim, ya da gerektiği kadarını
Düşünmeden konuşmak genellikle çok kırıcı oluyor söylemek istemediğin şeyler de ağzından çıkıveriyor sonra pişmanlık.. Biraz ölçülü olmak her zaman iyidir kurtarır 🤡
Ben tartmadan genelde konuşurum
Karşımdaki beni düşünmeden davranınca ben daha fazla kırıcı oluyorum
Gene aynı ki
Bana nasıl davranırsa karşımdaki yaralayıcı konuşurum
Evet dikkat ederim
Evet, 4-5 adım ilerisini tahmin edebilirim.
Sinirli iken maalesef tartacak bir şey yok
Genelde dikkat ederim konuşmalarıma
Tarttıkta ne oldu sonuç yine hüsran
Evet her zaman
O zaman dönüş
sinir anında hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?