Sizce bu yaptığım berbat bir sevgili olduğum anlamına mı geliyor😭?

Yaklaşık 5 yıllık bir ilişkim var ve psikolojik olarak erkek arkadaşıma çok bağımlıyım. Kendimde en nefret ettiğim huy belki de budur. Hayatımdan çekip gidecek olursa yıkılırım kendime gelemem asla ve bir ilişkimin daha olacağını sanmıyorum. Son günlerde bazı tartışmalarımız oldu ve biraz daha sağlıklı düşünebilmek için 1-2 gün konuşmaya ara vermeyi teklif ettim. Bu süreçte düzenli görüştüğüm psikoloğumla da görüştüm. Bana karşımdaki insana çok bağlı olduğumu ve bunun sağlıklı olmadığını, bir ilişkinin bitişinin dünyanın sonu olmayacağını söyledi. Ben de bu bir iki günlük süreçte ilişkimiz hakkında düşünürken psikoloğumun da bana söylediklerini onaylamaya çalıştım. Çevreye baktım birçok erkek var nasılsa dünyada tek insan o değil olur da benden ayrılırsa bile dünyanın sonu değil diyerek kendimi teselli etmeye çalıştım. Çünkü anladım ki aklımı da kendimi de kaybetmemek için yaptığım bir savunma mekanizması bu sadece. Ayrılırsak çok fazla üzülmemem için onun kötü özelliklerine odaklanmaya başkalarının iyi özelliklerine odaklanmaya çalıştım ama aklım hep ondaydı hiç gitmedi. Kendimi kandırıp ilerde başka bir erkekle sevgili olsam daha mutlu olurum bu ilişki artık olmaz diye konuştum kendi kendime. Biri parfüm sıkmış önümden geçince işte bu ya başka biri illa bulunur bak bir sürü insan var diyip kendimi kandırmaya devam ettim. Sonucunda erkek arkadaşıma seni özledim yazmamla bu iş son buldu. Bu düşüncelerimle ona ihanet etmişim hatta onu aldatmışım gibi hissettim. Vicdanım el vermedi bu düşüncelerden biraz bahsettim asla ayrılmak istemediğimi kötü hissettiğimi söyledim. O da bu düşünceler için hayal kırıklığına uğradığını ve ara verme sürecinde o güzel şeyler yapıp düzeltmeyi düşünürken benim bunları düşünmemin ne kadar saçma olduğunu söyledi. Konuşmak istemedi vs. Ve vicdan azabım arttıkça arttı bu olaydan sonra aglamami durduramiyorum bile. Asla kötü bir niyetim yoktu tek niyetim dagilmamak icin kendimi ikna etmeye calismakti. Sizce ben cidden çok kötü bir insanmiyim
Sizce bu yaptığım berbat bir sevgili olduğum anlamına mı geliyor😭?
Cevapla