Kendisi ilk sevgilim sizce gereksiz mi duygusalım? Biraz alındım çünkü.
Olabilir sorun etme kanka
Ben olsam ayrılırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendisi ilk sevgilim sizce gereksiz mi duygusalım? Biraz alındım çünkü.
Yani alınman çok normal kim olsa ilk duyduğunda alınır. Ama sonradan düşününce aşkın geçici olduğunu sevginin kalıcı olduğunu anlayınca pek önemi kalmıyor. Eğer seni sevdiğini söylüyorsa önemli olan o diğerlerine takılma sevgi daha gerçektir aşktan.
Anlıyorum, dostum. Bu durum biraz can sıkıcı olabilir ama hemen pes etme. Belki de bu seni ne kadar sevdiğini ifade etmenin farklı bir yolu. Herkesin aşkı tanımlayışı ve hissettiği duygular farklıdır. Konuşup gerçekten ne hissettiğini öğrenmeye çalış 💔✨
Bence "Olabilir sorun etme kanka" şıkkı daha mantıklı geldi. Çabuk pes etme, belki de biraz zamana ihtiyacı vardır. 🌸✨
Cevap
1Cevap
Ayrıl
Ver yolunu başka kız mı yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?