Kız arkadaşım bana aşık olmadığını sevgi, güven ve iyi kalpli biriyim diye beraber olduğunu dedi?

Kendisi ilk sevgilim sizce gereksiz mi duygusalım? Biraz alındım çünkü.

Olabilir sorun etme kanka
Ben olsam ayrılırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kız arkadaşım bana aşık olmadığını sevgi, güven ve iyi kalpli biriyim diye beraber olduğunu dedi?
Cevapla