Nişan yapacağım çocuğa konuşmaktan sıkıldığımı söylediğim için muhabbeti kesmesi normal mi?

Bana çok bağlı yaşıyordu. Benden önce yazılar yazardı istagramda milyonlarca insan izler çok takipçi gelirdi evlilik hakkında vs. ama benim ile tanıştıktan sonra yazı yazmayı bile bıraktı çünkü kıskanıyordum kizlar mesaj atıp duruyordu oda orayı sildi. aylar geçti biz birbirimize bağlandık ettik yolumuz uzaktı 2 saatlik yoldu git gel 4 saat ama o hiç sıkılmadan gelirdi bazen iş çıkışı bazen tek bir izin gününde. Benim için yıllık izinde bile tatile gitmedi beni yanlız bırakmamak için. Bana sürprizler yapıp dururdu maddi manevi. ailem onun ile tanışmıştı annem çok sevmişti hatta ve aileler komple tanisacakti bu hafta. ama o sürekli bana ilgisizsin derdi bende telefonda konuşmak hoşuma gitmiyor derdi. evlenene kadar idare etmemiz gerekiyor derdi ve beni sevgisiz görürdü. Bana sürekli senin ile 20 dk aralıksız mesajlaşmıyoruz derdi ama napayim isim var flan derdim sonuç olarak dün yine kavga çıktı tartıştık ona konuşmaktan sıkıldığımı söyledim o bana sen mesaja bile 1 saat de cevap veriyorsun müsait olsan bile dedi bende uzatma flan diyince ne halin var sa gör diyip telefonu kapattı yaklaşık 15 saattir 1 mesaj bile atmıyor oysa yarım saat görmek için saatlerce yol giden bir adamdı. Neden bukadar kötü birisi oldu
Nişan yapacağım çocuğa konuşmaktan sıkıldığımı söylediğim için muhabbeti kesmesi normal mi?
Cevapla