Siteden biriyle tanistim benden 12 yas büyük 5 aydir konuşuyoruz konu görüşmeye gelince hep kapatiyor konuyu ayrilsam mi sıkıldım?

Niye kaçıyorsun diyorum cevap vermiyor konu değişiyor büyük birisi sonuçta neden görünmekten kaciyor anlamadım ergen olsa anliycam bu yüzden yas farkini belirttim soruda

Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldım
Siteden biriyle tanistim benden 12 yas büyük 5 aydir konuşuyoruz konu görüşmeye gelince hep kapatiyor konuyu ayrilsam mi sıkıldım?
Cevapla