AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
Boyuna ve kilonuza, birde sağlığınıza göre bu aldığınız kilonun size zararı yok ise bunu eşinizle konuşarak halledebilirsinşz
Yok zararı
O halde bu durumu eşinizle konuşmalısınız
Bende birkaç kilo aldım evlendigim zaman 73-74 kiloydum şimdi 102-103 kilo. Seviyorum ben göbeğimi
Evlilik her halinle haliyle sevebilmektir partnerini aslında eşin bunu anlamamış
#Hükümdar
Yok aşkım çok fidsin. Kadına söylenmicek 7 tehlikeli kelimeden biri 😂
Anasını ağlatıcam
😂😂😂😂
13 kilo da çok olmuş sen kendin rahatsız olmuyor musun
Hayır çünkü hala ideal kilomu aşmadım
Yani bebeğim sadece 13 kilo derken az mı sencefjfjfj
Kocan eşek olmasaydı asıl güzelliğin dolgun kadınlarda olduğunu bildirdi keşke sen benim karım olsaydın da bir o kadar daha kilo alsaydın 😊😊🥰
Dolgun kadın ne aq şişme bebek miyiz biz
Hayır canım estağfurullah olur mu öyle şey etine dolgun kadınlar gerçekten çok daha güzel ben öyle obez falan demiyorum ama biraz kilolu olursa ben bayılıyorum
Zayıf kadınlar gerçekten hiç güzel değil nedir öyle ne popiş var ne göğüs
Yok bro, ben fit bir kadın olarak gayet de beğeniyorum zayıf kadınları. Erk*k seveceğime kadın severim daha iyi kafa yapısına soktuğum.
Erkek olduğun her halinden belli beynini sktiğim tabi varsa 😁
Lezbiyen olma ihtimalimi düşünmedin yani aptal embesil 😝
Ciddi misin 😃
Lezbiyenleri çok iyi anlıyorum tamam haklılar çünkü kadın güzel bir varlık kadının kadınla sevişmesini anlıyorum da s@lak gayları anlamıyorum bir erkek neden bir erkekle birlikte olmak istesin ki ne güzel çiçek gibi kadınlar varken 😂😂😂
Erkek kafasi boyle, hamilelik yoksa kilo fazla almissin hemen diyet
İki çocuk doğurdum
Normal o zaman.
Yas dogrumu , 33 ben
Kilo vermek zor tabiki anlıyorum
İstemiyorum vermek
Saglikli ol. en guzeli
Sağlıklıyım zaten. :) sağlıksız olmam için ideal kiloyu aşmam gerekiyor
Dogumlar karin birakiyor dimi
Yok benim göbeğim yok kilo bende kalça ve göğüsü e
Ozelden konusabilirmiyiz
Yok işine bak
Adamın dediği doğru yani bunu ne türlü söylerse söylesin yanlış anlayacaksın ama haklı bence
Benim bedenim
Karı koca üzerinde bu tarz hakları olabilir bence sevgilin değil yani sonuçta
Olamaz. Bende git kas yap derim
De o zaman seni tutan yok ki
abla seni seviyodue hala da kendi sağlığın için dikkat et yediklerine
Sağlık sorunum yoıkkk
abla on üç kiloyu sağlıklı beslenrrek mi aldın
Ne güzel dile getirmiş, herşeyi de erkekler düşmanımız gibi yorumlamayin lütfen.
Düşmanımız onlar
Kocasına düşman diyen kadından hayır gelmez , üzgünüm. Madem düşmandı evlenmeseydin. Adam sana insan gibi daha hoş olmanı istemiş, aldatsaydi bu sefer de vay g*tüm kocam beni aldattı derdin. Size yaranilmaz
Kadınlar evlenince neden kendine bırakıyor?(Nasıl olursa Evlendim ) Cevabınız !
Ya da üst üste iki doğum geçirebiliyor
Yinede aldığınız kilo ları vermek sizin elinizde kolay olmasada özgüven için gerekebilir !
Ben hala ideal kilodayım
adam haklı az değil 13 kilo evlendim diye salırsan kendini tepki gösterirler
Ya salmadım salmadım her önüme geleni yemedim sadece eskiden ben sporcuydum kilomu tutan buydu ama şimdi çocuktu yemeğini hazırla ev temizliği derken evde tıkılıp kaldım olay bu
sporcuymuşsun ne güzel tekrar eski kilona gelmen daha kolay olur disiplin vardır sende kocanda konuşarak kafasında olan sorunu kibarca söylemiş ortadan kalkmayavcak bi problem yok
Benim iki tane oğlum var nasıl spora gideceğim arkadaşım
o kolaylığıda kocan sağlasın ne yapalım baksın haftada bi kaç saat çocuklara
O çok yoğun çalışıyor evde bir şeyler yapmam lazım
koşu bandı bisiklet filan alın
Bakalım pilatese de başlayabilirim onu da seviyorum ama ben bir zayıflıyım ben de onu beğenmeyeceğim
hadi inş
İki kere doğum yapmış kadın, ne bekliyorsunuz 🙄🙄🙄🙄
Zayıf istiyorsanız çocuktan vazgeçeceksiniz
@Nergis_69 her doğuran kilomu alıyor
Normalde. Doğum kiloları en zor giden kilo araştır emice
@soran doğum kiloları gerçekten çok zor gidiyor
@tenedos o zaman evlenmeden önce araştır, o kişi doğum yapınca kilo alır mı, bi sor yani. Almanı istemiyorum, kilo almayacan kardeşim de
Eşinin zayıf olmasını elbette isteyebilirsin. Ama neden kilo aldığını araştır. Bu süreçte kırmadan ona destek ol.
@Nergis_69 konu ben değilim soru sormuş yorumumu yazdım eşimin zayıf olup olmamasını istiyorum diye bir şey belirtmedim
O zaman adama hak vermen için de bir neden yok🙂
@Nergis_69 yoo var hak veriyorum adama
Esasında yeteri kadar para kazanmayan adama da aynı muamele yapılmalı, hor görecen bacım @soran
@soran kocan yeterli para kazanıyor mu
Adam haklı bence. Görsel çekicilik gidince geceler o kadar da çekici gelmemeye başlar.
Napalım
Kendinize özen gösterin bir zahmet.
Ben özenliyim zaten
Kilo hariç.
Yapacak bir şey yok
Birazcık diyet.
Zaten çok yemiyorum ki
Aman bana ne ise. Sizin için tavsiyede bulunuyorum, ister kilo verin ister vermeyin, koca sizin, evlilik sizin. Yordunuz gece gece. Özveri ile yürür evlilik, gerisi sizin sorununuz. Sonra ağlamayın gözü dışarıda diye.
Anlamadım gözü dışarıda derken şimdi kocası Şişman olan kadınların da gözü başka adamlara mı kaymalı çünkü Türkiye’nin %68’i göbekli de erkek reyonunda hepsinin mesela gözü başkasına da mı kaymalı ben 200 kg da olsa benden başkasına bakamazsın sadık olmak zorunda bu ayrı bir konu
Ohooo, ben ne diyorum siz ne diyorsunuz. Neyse, size bol şans
Sen eşi Şişman olan birinin gözünün dışarıda olmasının normal görüyorsun ben de sana diyorum ki bunu bir kadın yapabilir o zaman mesela senin Bacın anan Şişman diye kocasını aldatsın mı soru soruyorum aynı şeyi konuşuyoruz yani işine gelmeyince kıvırmadan söz gibi
Ben öyle bir şey demedim, kocanız dile getirmiş zaten. Ben sadece uyarıyorum. Siz bilirsiniz.
Yok gözde dışarıda olabilir dedin ya ağlamayın dedin ya ben de onu söylüyorum o zaman kocası Şişman olan bütün kadınların da gözü dışarıda olabilir olabilir sana göre mesela senin Bacın kızın yarın gözü dışarıda olabilir eşi Şişman olursun sen gayet bunu diyorsun
Hadi canım hadi, sen tartışmaya yer arıyorsun. Ben tehlikeyi işaret etmeye çalışıyorum. Kabalaşacaksan cevap vereceğine sil cevabımı. Bu neyin kafası anlamıyorum. Ana bazı karıştırmak neyin nesi durup dururken. Sanki kötü bişey dedim.
İşine gelmedi değil mi ben ana bacı karıştırmıyorum sen benim namusum olan adama diyorsun ya gözü dışarı kayabilir ben de senin namuslu olanlar da aynı şeyi sordum bunun erkeği kadını mı var
Allah allah ya, namusla ne alakası var. Adam beğenmek istiyor, bunu bulamazsa kafası karışabilir diyorum.
Tamam ben de diyorum ki o zaman senin Bacın anan kızın da kocası kilo aldığında kafası karışabilir doğru muyum onun da hakkı mı yani
Karışabilir, çünkü gözün gördüğü şey bazen mide bulandırıcı gelebiliyor. Bunun kimin başına geldiği ile ne alakası var?
Eşin kirmamis ki gayet kibar bir şekilde söylemiş
Değiştirebileceğin şeyler için üzülme. Adam hakaret etmemiş insan gibi bir şey istemiş senden. Kırılganlık doğanızda var ama bu kadar kırılganlık da anormal bir durum.
Bence saygısızlık etmiş sana onunla bunu konuş derim
Seven sevdiğini her şekilde sever bence zayıfken de sever kilo aldığı zamanda sever ki siz iki tane doğum yapmışsınız üst üste bu gayet doğal ve anlaşılır bir durum
Cebine Esrar koyup polise şikayet et insan kırmak neymiş anlasın hergele.
Biraz fazla olmuş kadında her doğum kilo getirirse biraz dikkat etmek gerekir
Bunu demesi normal ama seni hala o halinle seviyorsa kırılmamalısın
Eşin sonuçta kırmadan dökmeden demesi gerekiyor
2 çocuk doguruyorsun sonra birde fil ol diyorlar kocan Brad Pitt falan mı?
Kırıcı şekilde söylememiş aslında. Birlikte spor yapabilirsiniz.
Sana değil fiziğine aşık olmuş demekki bundan hayır gelmez. Gerçekten sevse üzüleceğini bile bile sana bunları söylemezdi.
Adam haksız mı? Evlendin diye g0tü göbeği salmayacaksın kendine bakacaksın.
Evlendim diye değil üst üste 2 doğum geçirdim ayrıca hala ideal kilodayım
Sonra kocam beni aldatıyo demeyeceksin
Niye şişman olan her adamı karıları aldatsın mı? Mesela bacın kocasını şişman diye aldatsa böyle mi dersin
Çocugu erkek dogurdun mısal
Zayıf kadın istiyorsan çocuk istemeyeceksin.
Yeterli geliri olmayan her erkekte aldatılmali bu varsayıma göre 😃😃
Sütte leke var sizde yok her konuda siz haklısınız. Bir bitmedinz mk
Doğru söylemiş bende eşimi fiizk olarak beğenmiyorum boyu kısa saçı kötü kalça yok orantı hiç yok aşık olarak evlendim ama mutlu değilim hayalimdeki kadınları görünce içim eriyor
Neden engelledin beni
Sizi tanımıyorum sizde kimsiniz?
Hatay'da yasamıyor musun
Yok Kayseri
Eşin adına üzüldüm umarım senin gibi bir adamdan kurtulur
Aşk işte
Yani kırıcı laf değil insanlar gördüğünü söylüyor
abla kadinlar kendini saliyor hemen kilo ver diyenleri sallama kimseye guzellik zayiflik borcun yok gece hayatiyla da alakasiz kimler kimlerin ne kiloyla nasil gece hayatlari oluyo hepimiz biliyoruz boş ver buradakileri de sagligini etkilemedigi surece kilo onemsenecek bir sey degil
Abla sen bu yorumlardakileri boş ver: böyle demene üzüldüm ama dikkat ederim de , zaten merhameti varsa kötü niyetle söylemedim iyiliğin için dedim vs der🥰 okadar vicdansız değildir diye düşünüyorum hissettiklerinizi açıkca söyleyin geçmişte kaldı diyip geç kalmış hissetme bana ozaman böyle diyince çok üzüldüm de canım ben kıyamamm böyle kadınlaraaa
13 kilo almışsın eşin 1 kilo almış ve seni 13 kilo daha zayıf halinle sevmişse kocan haklı 👍
13 kiloyu ne kadar sürede aldın?
İki çocuk üstüste doğurunca
Bende seni 1,60 boyunda 99 kilo olarak hayal ettim 1.70 boyunda 72 kiloysan ve iki çocuk dünyaya getirdiysen maşallah nazar değmesin.
Kocana "iki çocuk doğur sonra konuş' de ve hiç kendini kilo vermek için zorlama 👍 çocuklar küçükse ister istemez doğum kiloların vardır. Zamanla optimum kilona ulaşırsın zaten.
2 senelik sevgiliyiz, 15 kilo aldım. Sevgilim "sevecek daha fazla yerim oldu" diye mutlu oluyor. Yaptığı her harekette doğru adamı bulmuşum gibi hissediyorum
Sorun şöyle ki söyleyiş tarzı elbet.. amma velakin sizin kilonuz ideal kiloda ise beğenmediği nedir? Mankenlik yapmayacaksın sonuçta.. sen de ben baklava kaslı karın üçgen vücutu beğeniyorum dersen ne olacak.. 😬
O çok çok çok zayıf seviyormuş
Seni eski halinle hayal ediyor demek ki ilişki sırasında. Bence alınganlık yapmamalısın. 13 kilo az değil bu arada
Napalım?
Kilo ver
Haklı olabilir ama kırmadan da soylenebilirmis
Haklılık payı seks hayatı mı¿
@Bilinen1i ahdh bana göre seven kişi her türlü sexsi bulur yani ki sexs de bir yere kadar ama herşeye rağmen sevdiğin kadını donusdurmek ya da sewdigin adamı dönüsturmek de aşk la olur mesela ben seni çok sewiyorum 😘😍😘
Bak işte şimdi oldu. Severek insanlar birbiri için dönüşebilir 🥰 seni seviyorum 💞
@Bilinen1i Seni Çok Seviyorum ❤️😍
Zayıfla öyle daha güzelsin kısmını biraz kabaca ifade etmiş
Yani soylenmemesi ve dusunulmemesi gereken bir sey ama yinede esin mutlu olmaya calis
Sende icraatlarını arttir daha mutlu gece hayati için
canım kilo verip daha uyumlu opmak varken esin kibarca dusuncesini dile getirmisken boyle dusunme beraber her sorun asilir dusuncesini saklamakta ihanet bana göre.
Ben kendimi böyle beğendim
Evlilikte bu dedigin olmaz
Senin kocanda kocanin sende hakki var
Ben kendimi balık etli sevdim
Peki
Evlenince görmemiş gibi niye yiyip duba gibi oluyorsunuz abi anlamış değilim
Yo Dubai gibi değilim hala ideal kilodayım ve ben çok yemekte yemiyorum üst üste iki doğum yaptım
Diyet yap
İsremğtoeum beğeniyorum kendimi
O zaman ağlama burada bacım
Aslında kötü bişey söylememiş ama söylemeyi bilememiş. Tabiki seviyordur. Sevgi fiziki özelliklerle kaybolmaz. Sen de biraz dikkat et canım
Her halinle kabul ediyorsa bunuda kabul edecek iyi gününde kötü gününde
abla zayıfla sonra sende ona verme bidaha bende seni böyle beğenmiyorum kas yap biraz o dağdan geldiğin kıllarını al de sen de küs
Öyle yaparım
kadın olarak asagilatma kendini böyle erkekler de mal mal yorum yapmış 2 çocuk doğurmayi bakmayi kolay zannediyolar çoğu yazan evli bile değildir üzülme sıkma canını
Aynen knakam sağol iyi ki varsın
üzülme böyle seyler için 🥺🥺❤️
Banada şişko pis biri demişti kendi göbeğine bakmadan 😂 bende zayıflıycam onun yüzüne bakmıyorum
evet kilo almak ve vücudunun değişmesi kötü tabi sen sağlıklı beslenip spor yapabilirsin
Ben memnunum çok güzelim
eğer eşin 15 kilo alsaydı sorun etmez miydin
Senin süs ya demen daha kırıcı olmuş sanki adam düşüncelerini söylemiş sadece
Bende ona kaşların yok diyebilirim
Değil. Kocanın seni manken gibi kızlar ile aldatmasın sonra. Acilen zayıfla
Aldatan her şekilde aldarıyor valla bu dünyada mankenler bile aldatılıyor dikkatinizi çekerim
Evet doğru ama sende öyle diyip kendini iyice salma. Kocanı kaparlar sonra
Seven insan çevresindeki faktörlerle ilgilenmez
Fizik de önemli ben fiziğe de bakarim
Seven dedim bende sonuçta hepimiz bir gün yaşlanıcaz
Neyse sen devamkee anlamıyorsun beni... Dewamkkee
Kocası şişman olanlarda manken gibi erkekler mi aldatmalı
Pardon sen fizik önemli kocan aldatır diyorsun bende sana diyorum ki aldatan her şekilde aldatır. sen de salma faln kaparlar herkes öyle değil, yani diyorum halla fizik diyorsun neyini anladım fizik her şey değildir yaşlanıcaz sonuçta
Erkekte dikkat edecek tabi fiziğine ben spora gidiyorum ve fitim giyimi kuşam elit
"Kocanı kaparlar" derken? Siz erkekler tam bir malsınız, ortalık mallarından hiç farkınız yok.
Asıl mal sizsiniz
Kendinizi poh zanneden akılsız zeka seviyesi düşük varlıklar
Seven her şekilde sever ama yine de etkilenir bu durumdan. Bence kocanı dinle ve zayıfla. Demekki c. İlişkinizi de etkiliyor bunu açıkça belirtmesi çok hoş benceve en önemlisi de bu
Ben de ona bayılıyorum sanki
Bende sınav senemde kilo aldım sevgilim öyle ciddi demedi de kollarım kalın kollarını ısırmak istiyorum, balık etlisin hoşuma gidiyor gibi şeyler söylüyor bunlara kırılıyorum ama belli etmemeye çalışıyorum
Bu şimdiden böyle diyorsa hamile kalınca çocuk doğurunca ne der acaba
İki tane dogurdum zaten
Yani baya almışsın versen sende mutlu olursın kaldıki adam kötü bir şey dememiş
Seni eskiden daha çok beğeniyordum cümlesi dünyanın en iğrenç cümlesi
Ayrıca hala ideal kilodayım. Onun neslinde bir zemine oturmak zorunda değil ben memnunum
E abla yuh yani sen de 13 kilo almışsın ne desin adam. Böyle şeyleri demesi aranızda sorun yaratıyorsa niye evlisiniz o zaman? Gelip su ayrgırına denüşmüşsün dememiş sonuçta.
Hala ideal kilomdayım bunu diyecek hakkı yok
Ablacım bi zahmet az ye 13 kilo almak nedir aw
Yani 13 kg benim bedenime çok gelmedi ki 60 kiloydum 73 kg oldum boyum da bir 70
Tam balık etlisin o zaman enyisi ama kocan zayıf seviyor demek ki
Zayıf mı seviyor yoksa beni öyle beğendi de kafasında öyle mi kaldı artık
Zayıf beğenmiş balık etli sevmiyor
Kizlar yanlış erkeği sever ister.. çirkin pasaklı hâlini bile seven erkeği incitir üzer
Beni bi bu sevdi başka seven olmadı vallahğ
Keşke iyice bunları konuşsaydın
Güzellik fizik geçici illa
Vallahi bir gün kilo alabileceğimi hiç düşünmüyordum çocukluğumdan beri hep zayıf
Ne zaman alınır bilinmez
Kabalık etmiş gerçekten. Ne olursa olsun aldın patavatsızca
13 kg hiç az bir kilo artışı değil. Diyet yaparak vermelisin. Üzerinden zaman geçtikce o kilolar kökleşiyor insanda. Diyetisyene gitmistim zamanında. Diyetisyen tavsiyesi istersen yaz
Kadınlar evlendikten sonra her konuda kendilerini salıyorlar, beģenen beğenmiş moduna giriyorlar ve bu çok tanlış..
Abi sen cahil falan mısın şu an evlilikten sonra kilo ortalaması erkeklerde daha fazla arada bir araştır ;₺₺
He abicim cahilim ben
Onun için değil kendi sağlığın için zayıfla kilon fazlaysa
O zaman sende onun fiziksel hatasını bulup yüzüne söyle empati kurabilsin
Doğum yaptıysan eşeklik etmiş. Boş yere aldıysan haklı olabilir
e kilo almışsın da söylüyo senin sağlıklı olmanı istiyo bu arada sadece 13 kilo aldım diyosunda hiç de az kilo almamışsın maşşallah
Hala ideal kilodayım sağlıklıyım
13 kilo aldıysan nası idealinde oluyorsun
Eskiden aşırı zayıf olduğum için olabilir mi mesela?
vücudunu bilmiyorum özür dilerim