AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
Ablacım bence kilonu kendin için verebilirsin ama kocan eğer öyle söyliyorsa dikkate al ve yap sonuçta onun mutluluğu senin mutluluğun
Kendim için sorun yok hala ideal kilom
Bizde aynıdını yaşadık inan hem sen hem o daha mutlu olcak verirsen 5 kilo bile versen adam sanki yeniden tanışıyomuşsunuz gibi heyrcablı olcak dene bak ve gör
Ben bedenimi böyle beğendim kilo vermek istemiyorum ama. Çok zayıftım eskiden
Sen bilirsiniz
Ayıptır sorması eskiden kaçtınız şimdi kaç
Söylemesi kötü değil, ben de söylemesini tercih ederim. Ayrıca kendin için sağlığına kilona dikkat etmelisin.
Sağlık sorunum yok ideal kilom hala
İfade şekli üzücü olabilir evet eşin için düşünür müsün bilemem ama kendi sağlığın için kilo vermeyi düşünebilirsin
Sağlık sorunum yok kilom hala ideal
Sende kendine iyi bak. Zersfetine, sağlığına dikkat edersen sorun kalmaz. Problem eme. Karı koca arasında ufak tefek problemle olur.
Sağlık sorunum yok kilom ideal
iyi demissin. fazla kası falan yoksa sende kas yapmasını söyle. alakası yok seni her halimle sevmiyor kendin için zayıflama ve yüz verme derim
zayıfla*
Diyim
Evet her halimizle sevmesini bekleriz ama bence nazikçe dikkat etmeni söylemiş önemse bence hem de sağılığın için özgüvenin için
Sağlığıma ve özgüvenime aykırı bir kilom yok
Ama o seni böyle beğenmiyor olabilir
Omun için yaşamıyorum
Bırakın bu işleri. Hiçbir erkek. Eşine bu cümleyi kurmaz. Senaryo yazarak neyin kafasını yaşıyorsunuz. Anlamıyorum.
Yemin ediyorum abi
İnanmıyorum. Hadi diyelim ki söylediğin gibi oldu. Bu tarzda söylenmez bu işler. Ne patavatsız şımarık bir çocukmuş derdim.
Abi napim inanma senin tercihin s
Öncelikle evet böyle bir şey çok kırıcı ola biliyor. Yalnız kocanı da anlıyorum. Fit olmak hep daha iyidir. Bir birinize anlayış gösterin sende biraz fiziğine dikkat et
O sanki kaslı
Orasını bilemem. Kendi de fit değilse tabi böyle bir şey isteme hakkı olamaz. Bende mesela 15kilo aldım. Eşim bana artık durmalısın demişti. Yakışmıyor dedi. Kırıcı oldu ama sonra dedim haklı. Geri bütün kiloyu vere bildim. Eşim de fit o yüzden hak verdim. O da kilo alsın bende vermesini isterim
Benim eşimde fit ama kaslı kaslı değil
Ben hala ideal kilomdayım
Boyun kaç kilon ne kadar?
170 boyunda 72 kiloyum hatta regliyim şu an sonradan 70 e düşürüyorum
Pardon ben seni kilolu olarak hayal etmiştim kocan öyle deyince. O boyda 72 kilo hiç bir şey. Yani kocam baya abartmış
O çok aşırı fit sevmiş beni ah kdks
Yani buna alınmanı anlıyorum. 72kg kilolu olarak sayılmaz ki. Niye öyle saçmalaşmış eşiniz acaba. Bence burada yorum yazan herkes seni 100kg hayal atti. Gerçekten ayıp etmiş eşin
Erkekler ancak konusuruz boş ver sen kilo verilebilecek bir şey ayrıca o dedi diye verirsen kilo kendin olmazsın
Her yoruma o kadar saygısızca cevap vermişsin ki bu lafı diyen kocan git ona cemkir o kadar zoruna gittiyse insanlardan mi alıyorsun sinirini gerçi onda da beyin olsa zaten kilona değil insanlığına bakardı
Boyunuz kilonuz kac oldu son durumda 13 kilo bir hanimefendinin minik bunyesinde yoklugu cok buyuk etki yaraticak bisey
Guncellemeni gordum vucut kitle indeksine hesaplandiginda boyuna gore kilon normalin ust sinirinda yarim kilo alsan sisman kategorisindesin bi 14 kilo daha alirsan obez sayiliyorsun. :) kilonu korumak icin ne yapmayi dusunuyorsun belki bu kiloyu hızlı aldigin icin bir dur demek maksadiyla seni uyarmıştır.
Bu arada 59 kilo da 170 boy icin gayet iyi vki degerin 20 oluyor o sekilde. Asiri zayif olman icin 52 kilonun altina inmen gerekiyor vki ye gore.
eğer çocuk doğurduysan kocan tam bir öküz ama eğer çocuk falan yoksa hamile de değilsen bir tık dikkat edebilirsin en azından şunu de ağzına laf vermeyecegim bu iliskide biri laf edecekse o ben olayım
İki tane doğurdum üst üste.
Seninleyken kendine bakıyor kilosuna dikkat ediyor sendende aynısını bekliyor.
Bende kendime bakıyorum
Ben de yakunda evleniyorun kilo aldim valla ben kisayim 154 um 40 kiloydum 46-47 oldum mesela olabilir yani ama ayip etmis
her halinle sevmeyecekse başkası sever farkında olsun
Aynen
anlatsanda anlamaz güzelim
yapacak bir şey yok bedenini de ruhunu da sevmesi lazım
aşk eskimiş ona göre :D
Doğru tepki vermişsin kilo alınıp verilebilen bir şey allah aşkına cidden çok sinir oldum ya
Gece hayatı ne demek ya insan sevdiğine bunu nasıl soyler
Valla bende aldım gibi en son 97.5 kl'ydum şimdi kaç bilmiyorum göbekte şişlik var
Benim ki de sürekli dile getiriyor 2 seseryan doğum yaptım psikolojimi alt üst ediyor
Sağlığın için diyor olabilir ama insan üzülüyor tabii bunları duyunca
o sana öyle dediyse onu terket diye söylemiştir ben bir kızdan kendimi soğutmak için öyle derdim
kirici evet ama bu moralini bozmasin diyetle beraber spor yap salma kendini
Salarım salmam önüne
adam haklı beyler dağılın
İki çoluk o doğurmadı
haklısın kabalık ettim pardon sağlıkla zamanla verirsin umarım
‘Tombul oldum diye sevme beni’ 😅😂
Öyle deyim dur bekle
Abla güzel bir fiziğe ulaşman için boyuna göre 55 kilo olman lazım benim boyum 168 kilom 49. O zaman manken gibi bir fiziğin olur.
sen de kilo almasaydın
Alırımmsanane
Bayağı kilo almışsın yani kırıl doğum yoksa çok
İki tane var
Cocuk varsa normal kilo alman
Bu erkeklerin şekilciliğinden gına geldi
Kekejje
Kız sende dikkat et azıcık yediğine , 13 kilo ne
Hala ideal kilo
Kaç kilosun
cok almissin neden bakmadin kendine
Öyle gerekti
nasil gerekti kasitli mi aldin
İki bebek
oha o zaman be o adim agzini burnunu kirarim sen getir o ayiyi buraya evire cevire dövelim
Ajanjajsj dövelim
üzülme lütfen moralinde bozulmasin toparlarsin onun dediklerini duyma
Ya zaten hala ideal kilodayım emzirşyoeum
bildiğin saldın evlendikten sonra
İki doğum yaptım üst üste
o halde boş yapmasın eşin, gayet normal bir durum
Sende zayıfla rejım yap
Onun için mi
Kendin ıcın
Biraz hak veriyorum 13 kilo o alsa sen ne dersin?
Ben demem. Yemeği az yaparım 😄
Onun öyle bir imkanı yok ama😅 hak ver sende seni böyle tanımadı ki 13 kilo az değil. Mutluluklar dilerim 🥰
Az değil ama çokda değil ayrıca onana
🤣🤣 öyle dersin evlilik bir olmak o yüzden onane diye bisi yok
İki çocuğu o doğursun bakayım ne hale geliyor
2 çocuk varsa sustum :) siz haklısınız paylaşımda belirtin
Ayrıca 170 boyunda 72 kiloyum hal ideal kilo aralığındayım 75 den sonrası hafif kilo o kadar
Cocuk çıkartmadıysan boş boş 13 kilo da çok yani
İki tane doğurdum kanka yine de bana mısın demedim
O zaman normal benimde 10 kilo fazlam var 🙄
Benim fazlam yok bu arada 170 boyunda 72 kiloyum. Hala ideal kiloda gözüküyor eksiden çok çok zayıftım
Sana kibarca diyorki zayıfla herşeyi kötüye yorma
Çok kibar dıwğxnd
Değil mi
Sence
Ben sana soruyorum değil mi normalde
Kilo ver ama kendin için
Kendim için derken ben ideal kilo gözüküyorum hala
Adam bir şey dememiş ki seni uyarmış
İstemiyorum onanar
İhmal ediyor mu seni peki yatakta
Gerçekler acı biraz be
Evet acı
Canım senin kızgınlığın eşine değil kendine eskisi gibi zayıf olmadığın için kızgınsın
Ben takmıyorum o kadar ya
Kilo ver fit ol kendi sağlığın için yap ama
Sağlık sorunum yok ki benim
Boy kilo kaç
170 boy 72,5 kilom
Aşırı değil ya kocan abartmış pardon
Evet demi
Yanlış anlama da ayrı bir çekiciliğin bile olmuş olabilir
Kırmadan söylemiş işte
En azından kırmak istemeden söylemiş
Valla senin kocan yanıs anlama malmiş
Kolon çok ideal
Bir kadın için küfür gibidie
Çok ayıp etmiş ben öyle biriyle asla evlenmem..
Aksine verdim 🙄 54 ten 52 ye düştük
Çok kırıcı çünkü seven kadını her haliyle sever ve ister. Bu ne düşüncesizce bir konuşma kırıcı. Hamile kalsan napacak düşündürdü.
İki tane doğurdum
dana gibi olmuşsun adam haklı
Yok abi 170 boyunda 72 kilo ile dana olunmaz bi 20 kilo lazım
Yalan söylediğini düşünüyorum
çok kilo almışsın
Şuna bak ya ciddi misin🤦🏻♀️
Söyleme şekli çok yanlış
cok kirici ama dogru demis ya
Allah be la larını versinnn 😊
Bilemedim orta yaş krizi olabilir eşinizde ki
Yanlış bir evlilik diyorum
Kendine bakman için demiş olabilir
Ben kilo almak için uğraşıyorum insanlar alıyor hakaret sayıyor..
kilo vermen gerekli
Yok o kilo değil kas kas🙂
adam bos yapiyo 2 cocuk yapmissin ya saka gibi
Ne birazı baya aldık valla
Doğum yaptıysan normal sacmalamasin.