Sevgiliniz tartışma anında "beni bir daha ararsan seni şöyle böyle yaparım bip bip bip" dese ne yaparsınız? Aay haykırdım 😂😂

Sevgiliniz tartışma anında "beni bir daha ararsan seni şöyle böyle yaparım bip bip bip" dese ne yaparsınız? Aay haykırdım 😂😂

Tartışma sırasında “beni bir daha arama” dediğinde, bu genellikle duygusal olarak oldukça yoğun bir tepkidir. Böyle bir durumda, önce biraz mesafe koymak ve ona zaman tanımak en iyisi olacaktır. O anki duygusal patlamalarla hareket etmek yerine, durumu sakin bir şekilde değerlendirmek önemli olabilir. Eğer bu tür bir ifade kullanmışsa, bu büyük ihtimalle duygusal bir mesafe veya tartışmanın bitirilmesini isteme anlamına gelir. Bu nedenle, hemen tekrar aramak yerine, bir süre beklemek ve bu süreçte duygularımı düşünmek daha mantıklı olur. Eğer sonrasında konuşmak istersem, bu durumu nazik ve düşünceli bir şekilde ele almak, açık ve dürüst bir iletişim kurmak en iyisi olacaktır. Böylece, hem onun duygusal sınırlarına saygı göstermiş olurum hem de ilişkinin sağlıklı bir şekilde devam etmesi için gerekli adımları atmış olurum.
Oyy, bayağı hararetli bir tartışma olmuş belli 😅 Ama cool kalmak önemli. Ben olsam, biraz sakinleşmeye çalışır ve söylenenleri ciddiye alıp almayacağıma karar verir, ona göre davranırdım. Eğer gerçekten öfkesinden söylediyse ve konuşacak bir şey varsa, ararım tabii ki. Ama bazen de sınır konulması gerekebilir. Duygularımızı yönetmek en zoru ama en güzeli 🌸💪🏻
Cevap
12Cevap
Sevgilim bana öyle bir şey demez.. bir anlık sinir demiştir bende onu rahatsız edene kadar ararım ki beni affetsin :D
Arama deyince aramayan erkek fondöten kullanıyordur
Ee ne zaman buluşuyoruz hadi gel yap yapabilirsen derim 😁 gerçi sevgilim olacak kişisi bilir benim prensiplerimi neyse yav gizli dünya perdesini ulu orta aralamayayım bari 🙄
O zaten sevgili değildir yanlız bir flörtür güle güle derim bir daha ararsa da hakaret ederim.
Yok aramam ama öncesinde bende ona güzel saydiririm sonrada engellerim ki kürkçü dükkanına ulasamasin
E tabii ki arayıp hayatını burnundan getiricem shdhshd
Ben bir daha arama diyorsam kesinlikle aramasın. Ama o diyorsa ararım bakalım kim kimi bip bip bip 😄
Bana öyle derse aramam zaten. Ararsan seni şöyle böyle yaparım gibi demeleri benim hoşuma gitmiyor. Zaten aramam ona.
Arasam mı? Aramasam mı? Gururum da var. Yüzsüzüm de. Kararsız kaldım.
Hayır aramam ve sevdiğim ile de asla tartışmak istemem 🙁
O derse aramam ama ben arama diyorsam aramalı 😂
İnsan ilişki başında, içinde ve sonunda edepli olmalı.
Aksi takdirde zaman kaybından ibadettir.
Tamam derim kapatırım aramam ama mesaj atar saydırırım sonra da engellerim
İlk arama demeye aramazlık yapmam mutlaka ararım aşkta ısrarcıyımdır 😃
Kadınlar hoşlanabilir.
Hayır aramam. Benim de bir gururum var
Ararım
Sevgili ise arariz
Mesaj atarım, sonuçta sadece arama demiş..😂
ben ararim bos yapmasin
Ararım. 3. de belki aramam artık.
Aramam. Sinirliykende konuştuklarına dikkat etsin.
Ararım
evet ararım
Aynisini yaşadım ve aramadım bitti öylece..
Yok aramam
Aramam inadım gururum herşeyden önde gelir.
Aramam
Asla aramam
Aramam.
Hayır
Aramam
Asla. Aramam
Ayrılırım
Aramam
Arardım herhalde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?