Şehirlerarası yolcu otobüsünde bir kızla tanışıp ona yapılan çıkma teklifinin olumlu sonuçlanma ihtimali nedir sizce?

Kızla birkaç saattir aynı otobüste yolculuk yaptık molada kızla tanıştım, Instagram ını istedim ama kız yüzünü başka yöne dönerek Instagram ım yok dedi. Ben de peki deyip otobüse geçtim. Sizce kız kendisi mi beni beğenmedi yoksa yolcu otobüsünde birine yakınlaşması absürt olduğu için mi kabul etmedi? Yani her kız mı öyle bir durumda reddederdi yoksa kız beni beğenmediği için mi reddetti? Tıp öğrencisi olduğumu da söyledim o da iki yıllık bölüm okuyormuş, galiba tıp okumak da artık kızları etkilemiyor, ne dersiniz?
Kız beğense karşılık verirdi mutlaka
Otobüste bir kıza yanaşılmaz, kim olsa reddederdi zaten, beğenmemekle alakası yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Şehirlerarası yolcu otobüsünde bir kızla tanışıp ona yapılan çıkma teklifinin olumlu sonuçlanma ihtimali nedir sizce?
Cevapla