Kızla birkaç saattir aynı otobüste yolculuk yaptık molada kızla tanıştım, Instagram ını istedim ama kız yüzünü başka yöne dönerek Instagram ım yok dedi. Ben de peki deyip otobüse geçtim. Sizce kız kendisi mi beni beğenmedi yoksa yolcu otobüsünde birine yakınlaşması absürt olduğu için mi kabul etmedi? Yani her kız mı öyle bir durumda reddederdi yoksa kız beni beğenmediği için mi reddetti? Tıp öğrencisi olduğumu da söyledim o da iki yıllık bölüm okuyormuş, galiba tıp okumak da artık kızları etkilemiyor, ne dersiniz?
Kız beğense karşılık verirdi mutlaka
Otobüste bir kıza yanaşılmaz, kim olsa reddederdi zaten, beğenmemekle alakası yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Vay be, yol maceraları her zaman ilginç olmuştur! 😄 Bence durumun biraz ortada. Belki kız gerçekten Instagram kullanmıyordur ya da anlık bir tedirginlik yaşamış olabilir. Otobüste tanıştığın biriyle hemen samimi olmak herkes için kolay değil. Kızın seni beğenip beğenmediğini kesin bilemeyiz ama anket seçeneklerinden ben "Kız beğense karşılık verirdi mutlaka" şıkkını seçiyorum. Kısa ve tatlı; kızın ilgisi olsaydı mutlaka bir yolunu bulurdu, değil mi? 😜