Bence saçma yani. Kimse seni yemez sonuçta. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gayet mantıklı buluyorum. Ahir zamandayız. Etraf fitne kaynıyor. Rabbimiz "zinaya yaklaşmayın"diyor. Zina yapmayın demiyor. Çünkü bizi bizden iyi biliyor. En ufak etkileşimde nefsimiz devreye girebiliyor. Rabbimizde diyor ki ey kulum tehlikeli durumu en aza indir. Abisi kızkardeşini taciz ediyor, fıtrat bozulmuş ne var yani o kız o yolu ayakta gitse? incilerimi dökülür. Sen istemiyorsan otur ama oturmayanda karışma.
11 Yorumla- +1 yıl
Dini vaazımızı da verdik 😂 Türkçe konuş Türkçe bırak Arapçayı
En İyi Cevaplar
+1 yılBende cogu zaman bayan yanina oturmayi tercih ediyorum. Gunumuzde bu kadar taciz ve sapiklik varken bir bayanin oturmamasi gayet normal degil mi? Sonra adam bir sey yaptiginda bayani suclamasini iyi biliyorlar oturmasaydın giymeseydin diye. O yuzden bir bayan kendini korumak zorunda. Bu olaya yerler yemezler gozuyle bakamazlar kusura bakma.
814 Yorumla- +1 yıl
Haklısın
- +1 yıl
Keşke kadınlar böyle önlemler almak yerine onu taciz eden adamı bir güzel dövmeye çalışsa, ona yanına oturmasaydın diye zihniyeti bozuk insanada "sanane lan" deyip dövse.
Bunları yapabilirse zaten ortalıkta ne taciz kalır ne tecavüz.
Kadınlar güçsüz çelimsiz mıy mıy demeyin, kocasını döven kadınlar tanıyorum - +1 yıl
- +1 yıl
Dövmek için birinin seni değerli görmesi gerekmiyor. Alacaksın kafasına vuracaksın, bacağına vuracaksın, kafa atacaksın daha ne diyim biraz enerji kaybedersin belki dayak yersin ama en azından denersin. Haa yok benim tırnağım acır diyorsan senin arabanı durdurup tecavüz de ederler tacizde
- +1 yıl
@_Reborn_ tirnagin kirilacak ne alaka yaa? Sen anlamiyorsun galiba bunu karsi taraf yaptiktan sonra bu tepkiyi verebiliyorsun. Yapmadan veremiyorsun. Kadin basina kocaman adamla bas etmeye çalışırken senin cevrendekiler olanlari gorup susarsa bir kadın dövmesiyle bir sey olmaz. Saygi deger anneler erkek çocuklarını goster cukunu oglum sen erkeksin elinin kiri bisi olmaz diye yetiştirirse oglu kizlarla oynasirken yap aferin oglum erkek derse bu zihniyetli kadinlar olursa bu sapiklik bu tacizler bitmez. Tirnagin kirilacak diye bana burda ahkam kesecegine dov diye ders vereceğine otur bir bence yaz da insanlar nasil çocuk terbiyesi vermesi gerektigini öğrensin.
- +1 yıl
- +1 yıl
Hala tepki versinler diyorsun. Ya bırak milleti. Niye tepki versinler. Biter bitmez o sana bağlı.
Ben bu yaşanan tacizin sen ve o adam arasında olduğunu söylüyorum hala millet diyorsun.
Git döv adamı niye milletin tepki vermesini istiyosun.
Zaten her kız o adamları dövse böyle bişey kalmaz - +1 yıl
@_Reborn_ egitim dersi psikoloji dersi alan benim sen degilsin. Ayni davranisi bircok kisi yapiyorsa bu seninle o arasinda olan bir sey olmaktan cikar. Konu dovmek degil konu zihniyet ve bilincaltiyla alakali bir durum. Kisinin sapkinliklari ve takintilari olmasi cocukluktan gelen bir seydir. Bunu arastir istersen. Sonra psikoloji dersleri al sonra ayni sarjlar altinda bu konuyu tartisalim ;)
- +1 yıl
Ne önemi var. Ülkeyi değiştirmeye çalışma boşa zaman kaybı. Bir adam seni taciz ederken. Ahh lütfen etraftakiler tepki göstersinde bu son olsun diyeceğine ya da tacizci adamın psikolojik sorunlarını çözeceğine. Git adamı döv kendin tepki göster.
Çok ama çok saçma bir mantığın var kusura bakma. Biri seni taciz etse lütfen böyle saçma davranma. Tecavüze kadar yolu olur. - +1 yıl
@_Reborn_ evet biri taciz etsin onu dov diger erkekler senin dövdüğünü bilmeden seni yine taci etsin sen yine dov. Erkeklerin sonu gelmez tacizlerin sonu gelmez ama sen dovmek icin mucadele et. Ulkenin fikirlerini degistirme sana okan annene kardesine kizina da olsun. Cok iyi. 👍 super zihniyet
+1 yılGördüğüm zaman bu tipleri, ağızlarına dinamit tıkayıp patlatmak istiyorum.
20 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Genelde ben kalkip 2 kisilik koltuğu kıza bırakırım.
819 Yorumla- +1 yıl
Asıl haremlik selamlık düşüncesi iyi değil
- +1 yıl
Kız erkek diye bir şey yok. İkisi de eşit
- +1 yıl
İnsan gözüyle bakmadıgınız için aynı değil tabi. Ha pardon kadın sizin için aciz yardıma muhtaç güçsüz dimi?
- +1 yıl
Fazlasıyla mantıksız konuşuyorsun. İnsan gözüyle bakmakla herhangi bir alakası yok. İki erkek de birbirinden çok farklı olabilir. Kimisi sakindir kimsi fevridir. Kimisi konuşkandır kimisi suskundur. Bu eşitliği bozmaz. Ama kişisine göre farklı davranabilirsin. Hassas karakterli birine daha seçici kelimelerle yaklaşırken umursamaz kişiye o hassasiyetle yaklaşmayanilirsin. Bu iki kişi erkek olsa da böyle. Bu birini diğerinden üstün tutmak mıdır? Hayır tabiki. Erkekle kadın eşittir ancak aynı değildir. Dediğim gibi bunu kabul etmeyenin zekasından şüphe duyarım. Bunu saçma sapan yerlere çekmek mantıksız. Medeniyet adı altında kültürümüzü unutturmak için yapılan saçmalıklardandır bu tip görüşler
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
65
Cevap
93Cevap
Oturamayacağı belliyse oturmaz. Bacaklarını edirneden karsa açan barzolarla dolu oralar. Ufacık yer bırakıyorlar oraya da oturmak istersen herifin kucağına oturmuş gibi oluyorsun, o kadar sığmıyorsun yani. Öyle bir durum yokken tepkisel oturmamak da saçmalık.
30 Yorumla
+1 yılSevgilisi var diye düşünürdüm, o yüzden bir erkeğin yanına oturmaya bile haya ediyor diye düşünürdüm. Erkekler göründüğü kadar masum değil aslında, benim bazı arkadaşlarım vardı, yanına oturan kıza sürtünürdü, öndeki kızın farkettirecek şekilde saçlarıyla oynardı. Yani böyle şeyler var.
20 Yorumla
+1 yılbunlar canım hareketler bence. bazı erkekler de mesela kalkıp başkasının yanına geçiyor kız rahat rahat otursun diye mesela bu da kızda şu algıyı oluşturabilir demek ki kalkmayan adamlar sapık... kendisini centilmen sanan erkeklerin denyolukları da kızları bu hale getirebiliyor
10 Yorumla
+1 yılsaçma ben oturuyorum oturuluncada tepki göstermem hatta yanlış bilet kesilmişti 2 saatlik bir yoldada yanımda tanımadığım bir erkek oturdu ve bilin bakalım ne oldu hiç bir şey yemiyorlar yani kasmayın
12 Yorumla- +1 yıl
Belediye otobusunu kastettim
- +1 yıl
2 saatlik yolda sorun etmiyorsam 10 15 dk sorun etmiyorumdur dimi ayrıca '' saçma ben oturuyorum oturuluncada tepki göstermem '' şehiriçini kastedmiştim
+1 yılBen kızın yanına oturmuyorsam oda erkeğin yanına oturmamali
67 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka?
- +1 yıl
Bilmem bu benim fikrim :/
- +1 yıl
Niyeki ne farkeder yani 😊😊 biz erkeklerde korku yanlış anlaşılmamız yoksa ne olabilir ki otururken zeytinyağında beklettiği özel Kırbacımı çıkarıp dövmez 😂😂
- +1 yıl
@gizliüye03 Aman kardeş yanlış anlaşılırız ne kdr iyi niyetli olsakta sonra adımiz çıkar bu kız milletine belli olmaz :/
- +1 yıl
O konuda sonuna kadar Haklısın bir deny. O enjeksiyonve yaparken soru sordum diye asıldığımı sandı 😂😂😂
- +1 yıl
@gizliüye03 yani :-D uzak durmakta fayda var :-D
- +1 yıl
😂😂😄
+1 yılOtobüste erkeklerin yanına oturmama sorunsalı olan kızlar mı var? O kişi seni yemeyecek hem kötü bir hareket yaparsa direk ' Şoför Bey bu adam beni rahatsız ediyor'dersin ya da oradan kalkarsın bu kadar.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılaa islam hoşgörü değil miydi insanı seviyoruz ama kız erkek yanyana gelmesin kadınlara öcü gibi bakılsın k. bakmayın ama inandığın din baştan aşağı problem
11 Yorumla- +1 yıl
Bende öyle düşünmeye başladım çaktırma
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBakarim otobuse binince bayanin yani bossa oraya otururum fakat her yer doluysa erkeğin yaninada otururm ayakta gitmekten iyidir.
Oturmayan hakkinda koti biseyde dusunmem kendi tercihi dusuncesi olabilir rahat edemiyordur.20 Yorumla Otobüslerde izin vermiyorlar ki zaten erkek kız yanyana zaten
14 Yorumla- +1 yıl
Nasıl
- +1 yıl
Belediye otobüsü
+1 yılsaçma buluyorum. ne yani ne sanıyosun ki kendini. kaf dagındamı görüyosun nedir bu egolar yani. seni mi yicek o erkek. herkes kendındensorumludur bu hayatta.
30 Yorumla
+1 yılİsteyen oturur isteyen oturmaz. Bence saçmalık olarak değil de kişilerin yaşam biçimleri olarak bu tür davranışları normal kabul etmeliyiz
30 YorumlaÖn yargıda bulunmam. Belki bir travma yaşamıştır ya da tercih meselesidir her şey olabilir ya ihtimal düşününce.
30 Yorumlaİnsana kendini sapık gibi hissettiriyor. Sanki ben sapığım da benden kaçıyormuş gibi. Yine kendi tercihidir bir şey demek istemiyorum ama hissettirdiği bu.
20 Yorumlabence tam tersi geçerli oluyor erkek gidip bir kızın yanına oturmuyor çünkü ben otobüsteyken çok kere bir kız yanıma oturmuştu ama ben hiçbir zaman gidip yanı boş olan bir kızın yanına oturmadım :D dfdf
10 Yorumla
+1 yılSaçma demeni hayat tecrübene bağlıyorum. Oturmam. Otururken bile bakışlarıyla, terbiyesiz oturuş şekli vs türlü türlü rahatsız edici hareketleriyle taciz eden şuursuzlar var. Onlara denk geldiğin zamanda bonco socmo yono dersin..
16 Yorumla- +1 yıl
Hayat tecrübemi nerden biliyosun? Neyse.. Ben durduk yere kimsenin suclanıp sapıo muamelesi yememesi gerektiğini düşünüyorum. Zaten sana kötü bişey yaparaa ellerse falan bir dirsek geçir karnına arkasına bakmadan kaçsın 😂
- +1 yıl
Hahahah öyle garip şeyler yaşadım ki. Böyle metrolar da camlar olur ya. O cam yansımadan bakış atıp bacağıyla dürten +45lik bir abi ve tıklım tıklım bir alan. Bunlara mecbur kalmaktansa ayakta kalmayı yeğliyor insan 😁
- +1 yıl
Adres ver gidip dövelim.
- +1 yıl
Öyleleri yüzünden zaten kızlar paranoyak oldu.
- +1 yıl
@PsikoCoban dov onlari halk kahramani çoban
- +1 yıl
Kepeneğim ve kızılcık sopam ile işbaşındayım 😎
birde yanına oturup kaplumbağa gibi büzüşen kızlar var
kendi koltuğuma edebimle oturuyorum
psikolojik olarak rahatsız ettiriyor insanı
sanki çekirge gibi üzerine atlayacam10 Yorumla
+1 yılYaninda oturmuş her erkegin kendine taciz edecegini sanan zavalli kezban imajı olurturur bende.
40 YorumlaKendimi kötü hissediyorum ben. Yemeyeceğim ya yahu... Kendi bileceği iş tabi, ben ne diyeyim. Ama o otursun diye kalkmam yerimden 😒
20 YorumlaGenelde ben oturmam rahatsız etmek istemem yanıma oturmayan kıza da bisi demem yani bazı ananeler bunu gerektirir ☺
20 YorumlaYanına oturup bilerek ayaklarını acarak oturup sirtünenler var ufacık bir dokunmadan tahrik olanı var. Tercih meselesi açıkcası yanı bos olan bir kız varkende gidip erkeğin yanına oturmakta bana saçma geliyor
10 Yorumla
+1 yılİnsanların güven duygusu mu kaldı bu çağda şahsen ben de kızım olsa istemem ortalık şeref yoksunu dolu
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 15,3b cevap paylaştı. normaldir bunca sapık erkek varken kız olsam bende oturmam
917 Yorumla- +1 yıl
Reis otobüste alttan alttan ellicek hali de yoktur heralde. Hani sapık olanlar varda her adım başı iki tane de çıkmaz :D Bu erkeğin yanına oturmıyım muhabbeti ile her kadın iki kişilik koltukta tek oturuyor valla ben kaç kez ayakta kaldım :D Benim kocam hariç herkes sapık modeline dönüşmeye başladı kızlar :D
- +1 yıl
Var öyleleri doğru kardeşim ama adım başı da herkes sapık diye dolaşırlarsa sence sosyal hayattaki iletişim neye döner? Zaten millet birbirine kin duyuyor futbol, siyaset vs. Birde bu konuda ayrışırsak. Arkadaş ortamında selam verdin bir kıza elini uzattın elini kaldırmadı bile başka yöne baktı ne hissedersin?
- +1 yıl
zaten herkes sapık demiyorum dışardan kimseyi bilemezsin önce inceleyip araştırman lazım.
ayrıca tanımadığın bir kıza da gidip merhaba tanışabilir miyiz filan dersen olmaz belirli bir süre gözlemlemen lazım onu ona kendini fark ettireceksin ki o zaman sana güvenebilir. bu zamanda böyle yapıp ta kaybeden görmedim. varsa da azdır kız onu pek beğenmemiştir buda normal bence.
güven ver ki karşılığını alabilesin. - +1 yıl
Kardeşim kızla sevgili olmucaksın :D Arkadaş ortamındasınız ne bileyim aynı okuldansınız okulun kafesine gittiniz napıcaksın? O konuşurken bakma suratına istersen :D Sen anladın da muhabbeti çevirmeye başladığını farkediyorum sabahtan beri kardeşim. Demek istediğimi hep çeviriyosun. Yeni tanışmak falan hemen ilişkiye çevirdin :D Sen bildiğin gibi devam et kardeşim ama yarın bir gün bu olayı yaşarsan beni hatırlarsın kardeşim. Otobüste de önce araştırıp nasıl incelicek o da ayrı bir merak konusu oldu bende yeminle :D
- +1 yıl
@bybatu otobüste erkwgin yanina oturmamakla selamlasmak arasindaki baglantiyi cozemedim ben? Birinci arkadas ortamindaysan zaten arkadasinin arkadasi kotu olacak diye bir sey olmaz muhatap olup tokalasmayi gerektirecek bir durum da yok karşıdan gulumse herkese merhaba de gec bu kadar buyuteceksen tokalasmayanlari. Ayrica şu sitede sabahtan aksama kadar kac kisinin ne yazdiginin farkinda misin? Ne tur sapikliklar olduğunu burdan gorup seninde bayanlara hak vermen gerekiyor.
- +1 yıl
@LeoparAski Kardeşim elbetteki arkadaş ortamında da neler var neler. Yani orada iyi gözküyor akşama mesajlar atıyor sapıtıyor. Burdakileri de baz alacaksan kusura bakma ama sen de sosyal medya ile gerçek hayat arasındaki farkı bilmiyorsun demektir. Burada kimin gerçek kimliği var da yazıyor. Herkes nick kullanıp oraya buraya yavşıyor. Gerçek hayatta çoğu kedi aslında. Yalnız sen eğer biriyle tanışırken gülümseyip geçiyorsan iletişim kurallarına bir bakmanı rica edicem. Etkili iletişim nasıl oluyormuş? Sizin asıl sorununuz bence etkili iletişimle ilgili sosyal ortamlarda davranış biçimleriyle alakalı pek bir bilginiz olmaması olabilir. Eee bende anadan doğma bilmiyorum elbette bende eğitimim gereği öğrendim. Sadece yardımcı olmak için şunu söylemek istiyorum bu gün size bir ortamda laf atanlar olacaktır ancak ilerde bunun olmama olasılığı yüksek. Yani mecburen sağlam bir tanışma gerçekleştirmek zorunda kalacaksınız. O gün geldiğinde teklememek için dediklerime bir bakın kardeşlerim.
- +1 yıl
@bybatu katılmıyorum tokalasinca bir fark olduğunu sanmiyorum. Ben gunluk hayatta tokalasan bir insan degilim ve bu sadece issiz serseri kismi dışında hicbir sekilde ne universitede nede elit bir mekanda problem olmadi. Aksina tokalasmak yerine gulumsemek daha mantikli geliyor bana. :)
- +1 yıl
@LeoparAski Tamam bana katılmayın elbette. Ancak etkili iletişim kurallarını incelerseniz ve bunu uyguladığınızda çevrenizdeki insanların değişimini gözlerseniz o zaman anlayacaksınız. Yoksa ben buradan derim şunu yapın bunu yapmayın :D İşsiz serseri takımı sizin elini ellemek için yapıyorsa ona bir şey diyemem tabi. Ancak asıl elit bir ortamda bu tarz bir iletişim gerektiğini gerçekten elit bir ortama girdiğinizde anlayacaksınız. O zaman geldiğinde sizde benim yazdıklarımı hatırlayın lütfen :D
- +1 yıl
@bybatu ayyyy sanki ciddi bir ortamdayım alti üstü atmaya gidiyoruz ben niye tokalasiyim 😂😂
- +1 yıl
@bybatu ters falan gitmiyor 😂😂yani gidiyor da tokalasmak yuzunden gitmiyor 😂😂 hep cenem yuzunden gidiyor bence sen ona bir cozum oner
- +1 yıl
Arkadaşlar özelden sohbet etsek?
- +1 yıl
Bildirim gelip duruyor.
- +1 yıl
Bildirim bu. Hepimize geliyor :)
- +1 yıl
Tamam özelden sohbet ederseniz gelmez.
Yani rahat edemiyebilir şaşırmıyorum ama bide pis pis bakıp oturmayan var ona işte kezban derim
40 Yorumla
+1 yılBence de saçma. Sadece bacaklarına hayvan gibi açan moronların yanına oturmuyorum.
30 YorumlaValla popom koltuk görsün yeter. Yanımdaki isterse goril olsun.
20 YorumlaYanım boşken gelmeyen kız ayakta kalıyor ya işte o ana bayılıyorum. Yiyoruz sanki.
20 Yorumla
+1 yılSaçmalık erkek yanına oturunca ne oluyo anlamıyorum
20 Yorumla
+1 yılBende bir erkeğin yanına oturmuştum bana vebalıymışım gibi bakmıştı 😐 yapmayın arkadaş kimse otobüste size oturduğunuz yerde tecavüz falan etmez valla ben kendimi kotu hissettim oyle bakınca
10 YorumlaBen tipine bakıyorum efendi bir tipi varsa olabilir ama bazıları yicek gibi hiç kız görmemiş gibi bakıyor onlardan kaçıyorum jet hızıyla. Sapıklardan nefret ederim
10 Yorumlasaçma o erkekte gerilir yani boş kız oturmuyor kalkıp yer veremez e yani bos. o erkek kendisini kuduz bir hayvan olarak görür sanki yanındakini isircak! salak salak davranmayin oturun yemez
40 YorumlaSahaen. bende. oturmam dolmus falan bazen bayan. oluyo. tek yani kalmis. ayakda giderim yanim. bossa. bayan binceksede kalkarim rahatsiz olabilir rahat etsin
20 YorumlaBaşka yer varsa kız yanına otururum yoksa otururum o da insan sonuçta
30 Yorumlaben oturmuyorum çok yorgun değilsem saçma olduğunu da düşünmüyorum
40 YorumlaBence de saçma madem oturmayacak o otobüse hıc binmesin
40 Yorumla
+1 yılrahat edemez, kasılabilir. herkes aynı değil sonuçta
50 YorumlaHerhangi birşey düşünmem tabikii insanları seçiminden dolayı yargılayamasınız değil mi :)
30 Yorumla
+1 yılBende oturmuyorum..
Beni yiyeceğinden değil, rahatsız eder, rahatsız olurum endişesi..
Ayrıca inancımda bunu gerektirir..
#Vesselam12 Yorumla- +1 yıl
Uydurmayın. İnancımız erkeğin yanına oturma demiyor. Zina yapmayın diyor amma sığ düşüncedesiniz.
- +1 yıl
Tamam.
+1 yılKendilerini dünya güzeli, tüm erkekleri de onların peşinde koşuyor sanıyorlar.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 685 cevap paylaştı.
+1 yılYa Bu gun Benide Sitrese Soktu Manyak Kız Sanki Yicez
10 Yorumla Bazen oturmuyorum. Oturmak zorunda da değilim. Ülkede gayet sapık adam dolu. Burası da en iyi örneği.
10 Yorumla
+1 yıloturmam mecbur olmadıkça kendimi rahatsız hissediyorum evet yiyecek gibi bakan da var
10 YorumlaOtobüste, yanına erkeğin oturmasına izin vermeyen kızlarla uğraşmamak için oturmaz.
10 Yorumla
+1 yılKiloluyken oturmazlar yanına fit oldumu oturular canlı yaşadık yani şık giyindimi bazısıda kıl kıl bakar öyle oturur 😂
10 Yorumla
+1 yılKendimi sapık gibi hissediyorum öyle durumlarda. İşlemediğim suçtan hüküm giymiş gibi :D
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 510 cevap paylaştı. İşin açıkcası iş kıyafetim varken boş yanımdaki koltuk varken ayakta gidiyorlar ama sivil giyindiğimde yanıma sokulup akraba oluyorlar resmen ekmek kazanırken ayıp ekmek yerken sofray oturuyor gibiler
10 Yorumla
+1 yılYiyecek korkusundan ötürü oturmamazlık yapmaz hiçbir kız ;) kuralları vardır.
13 Yorumla- +1 yıl
Ya da yobazdır😉
- +1 yıl
Yobaz kızlar niye oturmaz deyinde niyetiniz halis olsun :)
- +1 yıl
Niyetiniz belli dersen daha iyi olur 😂 Halis mulis illa Arapça bişey sokacaksınız araya 😂😂
bende arada erkek yanına oturmam yalan yok insan tedirgin oluyor sadece konu yemek yememek değil
10 Yorumla
+1 yılŞimdi yanına oturulacak erkek var oturulmayacak erkek var.
10 YorumlaNamahrem durumu söz konusu oturmayabilir..
72 Yorumla- +1 yıl
Öf abartmayın
- +1 yıl
Namahremse aynı ortama da girmeyin çok saçma
Dikkat ediyorum amca gibi olanlarin yanına oturabiliyorum zaman zaman ama yaşıma yakınların yanına otururken çekinirim günümüz şartları malum.
10 Yorumla
+1 yıloldukça namuslı hanım hanımcık bir kız derim. erkeğin yanıa oturan kaşardır abi olur mu öyle şey bu devirde..
01 Yorumla- +1 yıl
Grzklı
+1 yılKoltuk olsa otururum. Sanırsın otobüsü vs sadece teyzeler kullanıyor 😂
10 Yorumla
+1 yılya haklısın tabii kimse yemezde ama saçma değil kızın oturmak istememesi ordaki tercihidir.
10 YorumlaSenin düşüncen saçma. Kimsi rahatsız olur oturmaz gayet doğal
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen otuuruyorum. Nolacak sanki. O da benim gibi insan.
10 YorumlaOlmasin daha iyi ya.. keske herkes bu rengini belli etse.. bizde. ona gore davransak
10 Yorumla
+1 yılBen oturmam mesela, yanımdaki ne tür biri bilemem. Koluma kolunun değmesi bile beni rahatsız eder.
01 Yorumla- +1 yıl
Evet bulunmaz hint kumaşısın emin ol😂
Bu zamanda kaldmı böyle namusuna düşkün bir kız fazla abartmamak kaydıyla walla helal olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllah bunları emretmis zaten arabistanla ya da bir başka ülkeyle alakası yok az biraz kuran meali oku belki biraz dinin esaslarını ogrenirsin bende otururum ama işte din öyle demiyor
01 Yorumla- +1 yıl
Ben dini mi biliyorum boş yapma
+1 yılOturmak zOrunda mı?
Sevmiyor bekli?
Rahat hissetmiyor
Bende kadın yanına oturmuyorum mecbur kalmadıkça10 Yorumla- Devamını Gör (98)
Devamını Gör(143)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar