• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Otobüste erkek yanına oturmayan kız hakkında ne düşünürsünüz?

mimarkiz61
mimarkiz61 Takip Et
Guru Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Bence saçma yani. Kimse seni yemez sonuçta. Siz ne düşünüyorsunuz?
Otobüste erkek yanına oturmayan kız hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla
Erkek Soruları Otobüs Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Inspire
    Inspire Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 37%
    +1 yıl

    Gayet mantıklı buluyorum. Ahir zamandayız. Etraf fitne kaynıyor. Rabbimiz "zinaya yaklaşmayın"diyor. Zina yapmayın demiyor. Çünkü bizi bizden iyi biliyor. En ufak etkileşimde nefsimiz devreye girebiliyor. Rabbimizde diyor ki ey kulum tehlikeli durumu en aza indir. Abisi kızkardeşini taciz ediyor, fıtrat bozulmuş ne var yani o kız o yolu ayakta gitse? incilerimi dökülür. Sen istemiyorsan otur ama oturmayanda karışma.

    1
    1 Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Dini vaazımızı da verdik 😂 Türkçe konuş Türkçe bırak Arapçayı

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • LeoparAski
    LeoparAski Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 47%
    +1 yıl

    Bende cogu zaman bayan yanina oturmayi tercih ediyorum. Gunumuzde bu kadar taciz ve sapiklik varken bir bayanin oturmamasi gayet normal degil mi? Sonra adam bir sey yaptiginda bayani suclamasini iyi biliyorlar oturmasaydın giymeseydin diye. O yuzden bir bayan kendini korumak zorunda. Bu olaya yerler yemezler gozuyle bakamazlar kusura bakma.

    8
    14 Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Haklısın

      Yorumla
    • ayanur
      ayanur
      +1 yıl

      Cok dogru

      Yorumla
    • _Reborn_
      _Reborn_
      +1 yıl

      Keşke kadınlar böyle önlemler almak yerine onu taciz eden adamı bir güzel dövmeye çalışsa, ona yanına oturmasaydın diye zihniyeti bozuk insanada "sanane lan" deyip dövse.

      Bunları yapabilirse zaten ortalıkta ne taciz kalır ne tecavüz.

      Kadınlar güçsüz çelimsiz mıy mıy demeyin, kocasını döven kadınlar tanıyorum

      Yorumla
    • LeoparAski
      LeoparAski
      +1 yıl

      @_Reborn_ kadinlarin degersiz görüldüğü bu memlekette bunu yapmak kolay mi sence?

      Yorumla
    • _Reborn_
      _Reborn_
      +1 yıl

      Dövmek için birinin seni değerli görmesi gerekmiyor. Alacaksın kafasına vuracaksın, bacağına vuracaksın, kafa atacaksın daha ne diyim biraz enerji kaybedersin belki dayak yersin ama en azından denersin. Haa yok benim tırnağım acır diyorsan senin arabanı durdurup tecavüz de ederler tacizde

      Yorumla
    • _Reborn_
      _Reborn_
      +1 yıl

      Ne tatlı canınız var ya. 1 tokat çok mu zor? Bu kadar mı zor? Her işinizi babanız kocanız mı halledicek? İnsan değil misin 2 koca elin 2 koca bacağın var

      Yorumla
    • LeoparAski
      LeoparAski
      +1 yıl

      @_Reborn_ tirnagin kirilacak ne alaka yaa? Sen anlamiyorsun galiba bunu karsi taraf yaptiktan sonra bu tepkiyi verebiliyorsun. Yapmadan veremiyorsun. Kadin basina kocaman adamla bas etmeye çalışırken senin cevrendekiler olanlari gorup susarsa bir kadın dövmesiyle bir sey olmaz. Saygi deger anneler erkek çocuklarını goster cukunu oglum sen erkeksin elinin kiri bisi olmaz diye yetiştirirse oglu kizlarla oynasirken yap aferin oglum erkek derse bu zihniyetli kadinlar olursa bu sapiklik bu tacizler bitmez. Tirnagin kirilacak diye bana burda ahkam kesecegine dov diye ders vereceğine otur bir bence yaz da insanlar nasil çocuk terbiyesi vermesi gerektigini öğrensin.

      Yorumla
    • _Reborn_
      _Reborn_
      +1 yıl

      Kadın başına? Hala kendini eziyorsun. Sanane çevreden bırak çevreyi. Bir adam seni taciz ederse ölünceye kadar döv. Neden çevredekilerden yardım istiyorsun? Niye yani?

      Yorumla
    • _Reborn_
      _Reborn_
      +1 yıl

      Ben çocuk yetiştirmeyi bilmiyorum, biliyorum demedim. Anne olmadım bekarım.

      Sana bir kadınsın. Ve kimseye ihtiyacın yok. Seni biri taciz ederse döv diyorum. Çevrenin sana yardım etmesini bekleme

      Yorumla
    • LeoparAski
      LeoparAski
      +1 yıl

      @_Reborn_ ben cevrenin yardim etmesinden bahsetmedim. Tepki vermesinden bahsettim. Bu sorunlarin da coUm yolunu dile getirdim. Sen git dov. Koca dunyayi dovsen bu zohniuet bu yetiştirme tarzi degismedigi sürece bunlar devam edecek. Bunu anlamakta kesin zorlanırsin sen tekrar anlatiyim mi?

      Yorumla
    • _Reborn_
      _Reborn_
      +1 yıl

      Hala tepki versinler diyorsun. Ya bırak milleti. Niye tepki versinler. Biter bitmez o sana bağlı.

      Ben bu yaşanan tacizin sen ve o adam arasında olduğunu söylüyorum hala millet diyorsun.

      Git döv adamı niye milletin tepki vermesini istiyosun.

      Zaten her kız o adamları dövse böyle bişey kalmaz

      Yorumla
    • LeoparAski
      LeoparAski
      +1 yıl

      @_Reborn_ egitim dersi psikoloji dersi alan benim sen degilsin. Ayni davranisi bircok kisi yapiyorsa bu seninle o arasinda olan bir sey olmaktan cikar. Konu dovmek degil konu zihniyet ve bilincaltiyla alakali bir durum. Kisinin sapkinliklari ve takintilari olmasi cocukluktan gelen bir seydir. Bunu arastir istersen. Sonra psikoloji dersleri al sonra ayni sarjlar altinda bu konuyu tartisalim ;)

      Yorumla
    • _Reborn_
      _Reborn_
      +1 yıl

      Ne önemi var. Ülkeyi değiştirmeye çalışma boşa zaman kaybı. Bir adam seni taciz ederken. Ahh lütfen etraftakiler tepki göstersinde bu son olsun diyeceğine ya da tacizci adamın psikolojik sorunlarını çözeceğine. Git adamı döv kendin tepki göster.

      Çok ama çok saçma bir mantığın var kusura bakma. Biri seni taciz etse lütfen böyle saçma davranma. Tecavüze kadar yolu olur.

      Yorumla
    • LeoparAski
      LeoparAski
      +1 yıl

      @_Reborn_ evet biri taciz etsin onu dov diger erkekler senin dövdüğünü bilmeden seni yine taci etsin sen yine dov. Erkeklerin sonu gelmez tacizlerin sonu gelmez ama sen dovmek icin mucadele et. Ulkenin fikirlerini degistirme sana okan annene kardesine kizina da olsun. Cok iyi. 👍 super zihniyet

      Yorumla
  • Adamın-Birisi
    Adamın-Birisi Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl

    Gördüğüm zaman bu tipleri, ağızlarına dinamit tıkayıp patlatmak istiyorum.

    2
    0 Yorumla
  • Romiyo_
    Romiyo_ Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Genelde ben kalkip 2 kisilik koltuğu kıza bırakırım.

    8
    19 Yorumla
    • GndzYunus
      GndzYunus
      +1 yıl

      @deren55 saygılı da ondan

      Yorumla
    • deren55
      deren55
      +1 yıl

      boş yer var otursun kız oraya

      Yorumla
    • deren55
      deren55
      +1 yıl

      kadınlar gucludur öyle korunup kollanacak bebek olarak gormeyin

      Yorumla
    • Eşkıya02
      Eşkıya02
      +1 yıl

      @deren55 Düşünceli olmak salaklık olmuş. Zihniyete bak. Yeni neslin gidişatı iyi değil

      Yorumla
    • deren55
      deren55
      +1 yıl

      pod

      Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Asıl haremlik selamlık düşüncesi iyi değil

      Yorumla
    • deren55
      deren55
      +1 yıl

      evet bende onu diyom

      Yorumla
    • Eşkıya02
      Eşkıya02
      +1 yıl

      Medeniyet adı altında saçma ve rezil bir görüş almış başını gidiyor

      Yorumla
    • Romiyo_
      Romiyo_
      +1 yıl

      Benim ailem sen otururken yanina oturmaya çekinen kızı ayakta durmasına izin vermeyi öğretmedi 10 dakka ayakda gidiveririm olur biter :)

      Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Kız erkek diye bir şey yok. İkisi de eşit

      Yorumla
    • Eşkıya02
      Eşkıya02
      +1 yıl

      Bu eşitliğe ters değil. Kadın erkek eşittir ancak aynı değildir. Bu kesin birşey. İnkâr edenin aklından şüphe duyarım

      Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      İnsan gözüyle bakmadıgınız için aynı değil tabi. Ha pardon kadın sizin için aciz yardıma muhtaç güçsüz dimi?

      Yorumla
    • Eşkıya02
      Eşkıya02
      +1 yıl

      Fazlasıyla mantıksız konuşuyorsun. İnsan gözüyle bakmakla herhangi bir alakası yok. İki erkek de birbirinden çok farklı olabilir. Kimisi sakindir kimsi fevridir. Kimisi konuşkandır kimisi suskundur. Bu eşitliği bozmaz. Ama kişisine göre farklı davranabilirsin. Hassas karakterli birine daha seçici kelimelerle yaklaşırken umursamaz kişiye o hassasiyetle yaklaşmayanilirsin. Bu iki kişi erkek olsa da böyle. Bu birini diğerinden üstün tutmak mıdır? Hayır tabiki. Erkekle kadın eşittir ancak aynı değildir. Dediğim gibi bunu kabul etmeyenin zekasından şüphe duyarım. Bunu saçma sapan yerlere çekmek mantıksız. Medeniyet adı altında kültürümüzü unutturmak için yapılan saçmalıklardandır bu tip görüşler

      Yorumla
    • ayanur
      ayanur
      +1 yıl

      Bence yanliş dusunuyosun herkez ayni olmaya bilir bir kadini yaninda erkek oturabilir ama bu kisiden kisiye degisir bundan rahatsiz olan birsuru kadin var. Mesela ben rahatsiz olamam ama tedirgin olurum cunku herkes bir olamayabiliyor iki bayanini oturdugu gbi degil

      Yorumla
    • ayanur
      ayanur
      +1 yıl

      @Eşkıya02. Cok dogru bir kadin olarak düşüncelerini dogru buluyorum

      Yorumla
    • Eşkıya02
      Eşkıya02
      +1 yıl

      @ayanur Teşekkür ederim

      Yorumla
    • ayanur
      ayanur
      +1 yıl

      @Eşkıya02 rica ederim herzamn dogrunun arkasinda olmak lazim

      Yorumla
    • Eşkıya02
      Eşkıya02
      +1 yıl

      @ayanur Aynen öyle

      Yorumla
    • ayanur
      ayanur
      +1 yıl

      @Eşkıya02. Öyle

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

65

Cevap

93

Cevap

  • Sanguinem
    Sanguinem Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Oturamayacağı belliyse oturmaz. Bacaklarını edirneden karsa açan barzolarla dolu oralar. Ufacık yer bırakıyorlar oraya da oturmak istersen herifin kucağına oturmuş gibi oluyorsun, o kadar sığmıyorsun yani. Öyle bir durum yokken tepkisel oturmamak da saçmalık.

    3
    0 Yorumla
  • siyahgiyenadam01
    siyahgiyenadam01 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sevgilisi var diye düşünürdüm, o yüzden bir erkeğin yanına oturmaya bile haya ediyor diye düşünürdüm. Erkekler göründüğü kadar masum değil aslında, benim bazı arkadaşlarım vardı, yanına oturan kıza sürtünürdü, öndeki kızın farkettirecek şekilde saçlarıyla oynardı. Yani böyle şeyler var.

    2
    0 Yorumla
  • SözelHarekatçı
    SözelHarekatçı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    bunlar canım hareketler bence. bazı erkekler de mesela kalkıp başkasının yanına geçiyor kız rahat rahat otursun diye mesela bu da kızda şu algıyı oluşturabilir demek ki kalkmayan adamlar sapık... kendisini centilmen sanan erkeklerin denyolukları da kızları bu hale getirebiliyor

    1
    0 Yorumla
  • biryazgecesirüyası
    biryazgecesirüyası Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    saçma ben oturuyorum oturuluncada tepki göstermem hatta yanlış bilet kesilmişti 2 saatlik bir yoldada yanımda tanımadığım bir erkek oturdu ve bilin bakalım ne oldu hiç bir şey yemiyorlar yani kasmayın

    1
    2 Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Belediye otobusunu kastettim

      Yorumla
    • biryazgecesirüyası
      biryazgecesirüyası
      +1 yıl

      2 saatlik yolda sorun etmiyorsam 10 15 dk sorun etmiyorumdur dimi ayrıca '' saçma ben oturuyorum oturuluncada tepki göstermem '' şehiriçini kastedmiştim

      Yorumla
  • karahanlı03
    karahanlı03 Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben kızın yanına oturmuyorsam oda erkeğin yanına oturmamali

    6
    7 Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Ne alaka?

      Yorumla
    • karahanlı03
      karahanlı03
      +1 yıl

      Bilmem bu benim fikrim :/

      Yorumla
    • gizliüye03
      gizliüye03
      +1 yıl

      Niyeki ne farkeder yani 😊😊 biz erkeklerde korku yanlış anlaşılmamız yoksa ne olabilir ki otururken zeytinyağında beklettiği özel Kırbacımı çıkarıp dövmez 😂😂

      Yorumla
    • karahanlı03
      karahanlı03
      +1 yıl

      @gizliüye03 Aman kardeş yanlış anlaşılırız ne kdr iyi niyetli olsakta sonra adımiz çıkar bu kız milletine belli olmaz :/

      Yorumla
    • gizliüye03
      gizliüye03
      +1 yıl

      O konuda sonuna kadar Haklısın bir deny. O enjeksiyonve yaparken soru sordum diye asıldığımı sandı 😂😂😂

      Yorumla
    • karahanlı03
      karahanlı03
      +1 yıl

      @gizliüye03 yani :-D uzak durmakta fayda var :-D

      Yorumla
    • gizliüye03
      gizliüye03
      +1 yıl

      😂😂😄

      Yorumla
  • Metalheads
    Metalheads Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 40%
    +1 yıl

    Otobüste erkeklerin yanına oturmama sorunsalı olan kızlar mı var? O kişi seni yemeyecek hem kötü bir hareket yaparsa direk ' Şoför Bey bu adam beni rahatsız ediyor'dersin ya da oradan kalkarsın bu kadar.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    aa islam hoşgörü değil miydi insanı seviyoruz ama kız erkek yanyana gelmesin kadınlara öcü gibi bakılsın k. bakmayın ama inandığın din baştan aşağı problem

    1
    1 Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Bende öyle düşünmeye başladım çaktırma

      Yorumla
  • dugusal5555
    dugusal5555 Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Bakarim otobuse binince bayanin yani bossa oraya otururum fakat her yer doluysa erkeğin yaninada otururm ayakta gitmekten iyidir.
    Oturmayan hakkinda koti biseyde dusunmem kendi tercihi dusuncesi olabilir rahat edemiyordur.

    2
    0 Yorumla
  • Macet25
    Macet25 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Otobüslerde izin vermiyorlar ki zaten erkek kız yanyana zaten

    1
    4 Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Nasıl

      Yorumla
    • Macet25
      Macet25
      +1 yıl

      Bilet alırken mesela kız yanına bilet alamıyorsun ben bir kez denedim hata verdi.

      Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Belediye otobüsü

      Yorumla
    • Macet25
      Macet25
      +1 yıl

      Pardon ben uzun yol anladım 😊 Valla bazıları çekingen oluyor bazıları haram biliyor valla benim yanıma oturan kız eğer terli değilse hiç sorun olmaz..

      Yorumla
  • siyahmezarinsahibi
    siyahmezarinsahibi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 50%
    +1 yıl

    saçma buluyorum. ne yani ne sanıyosun ki kendini. kaf dagındamı görüyosun nedir bu egolar yani. seni mi yicek o erkek. herkes kendındensorumludur bu hayatta.

    3
    0 Yorumla
  • _aeternitas_
    _aeternitas_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 39%
    +1 yıl

    İsteyen oturur isteyen oturmaz. Bence saçmalık olarak değil de kişilerin yaşam biçimleri olarak bu tür davranışları normal kabul etmeliyiz

    3
    0 Yorumla
  • Turuncuğ
    Turuncuğ Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl

    Ön yargıda bulunmam. Belki bir travma yaşamıştır ya da tercih meselesidir her şey olabilir ya ihtimal düşününce.

    3
    0 Yorumla
  • CBellow
    CBellow Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 49%
    +1 yıl

    İnsana kendini sapık gibi hissettiriyor. Sanki ben sapığım da benden kaçıyormuş gibi. Yine kendi tercihidir bir şey demek istemiyorum ama hissettirdiği bu.

    2
    0 Yorumla
  • Desuyonee
    Desuyonee Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    bence tam tersi geçerli oluyor erkek gidip bir kızın yanına oturmuyor çünkü ben otobüsteyken çok kere bir kız yanıma oturmuştu ama ben hiçbir zaman gidip yanı boş olan bir kızın yanına oturmadım :D dfdf

    1
    0 Yorumla
  • Madamistan
    Madamistan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    Saçma demeni hayat tecrübene bağlıyorum. Oturmam. Otururken bile bakışlarıyla, terbiyesiz oturuş şekli vs türlü türlü rahatsız edici hareketleriyle taciz eden şuursuzlar var. Onlara denk geldiğin zamanda bonco socmo yono dersin..

    1
    6 Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Hayat tecrübemi nerden biliyosun? Neyse.. Ben durduk yere kimsenin suclanıp sapıo muamelesi yememesi gerektiğini düşünüyorum. Zaten sana kötü bişey yaparaa ellerse falan bir dirsek geçir karnına arkasına bakmadan kaçsın 😂

      Yorumla
    • Madamistan
      Madamistan
      +1 yıl

      Hahahah öyle garip şeyler yaşadım ki. Böyle metrolar da camlar olur ya. O cam yansımadan bakış atıp bacağıyla dürten +45lik bir abi ve tıklım tıklım bir alan. Bunlara mecbur kalmaktansa ayakta kalmayı yeğliyor insan 😁

      Yorumla
    • PsikoCoban
      PsikoCoban
      +1 yıl

      Adres ver gidip dövelim.

      Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Öyleleri yüzünden zaten kızlar paranoyak oldu.

      Yorumla
    • Madamistan
      Madamistan
      +1 yıl

      @PsikoCoban dov onlari halk kahramani çoban

      Yorumla
    • PsikoCoban
      PsikoCoban
      +1 yıl

      Kepeneğim ve kızılcık sopam ile işbaşındayım 😎

      Yorumla
  • schizop2
    schizop2 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 68%
    +1 yıl

    birde yanına oturup kaplumbağa gibi büzüşen kızlar var
    kendi koltuğuma edebimle oturuyorum
    psikolojik olarak rahatsız ettiriyor insanı
    sanki çekirge gibi üzerine atlayacam

    1
    0 Yorumla
  • Boksörünüz
    Boksörünüz Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 40%
    +1 yıl

    Yaninda oturmuş her erkegin kendine taciz edecegini sanan zavalli kezban imajı olurturur bende.

    4
    0 Yorumla
  • fhate
    fhate Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 79%
    +1 yıl

    Kendimi kötü hissediyorum ben. Yemeyeceğim ya yahu... Kendi bileceği iş tabi, ben ne diyeyim. Ama o otursun diye kalkmam yerimden 😒

    2
    0 Yorumla
  • Bıyıklı20
    Bıyıklı20 Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl

    Genelde ben oturmam rahatsız etmek istemem yanıma oturmayan kıza da bisi demem yani bazı ananeler bunu gerektirir ☺

    2
    0 Yorumla
  • betülkc
    betülkc Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Yanına oturup bilerek ayaklarını acarak oturup sirtünenler var ufacık bir dokunmadan tahrik olanı var. Tercih meselesi açıkcası yanı bos olan bir kız varkende gidip erkeğin yanına oturmakta bana saçma geliyor

    1
    0 Yorumla
  • BEYİNFIRTINASI3423
    BEYİNFIRTINASI3423 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 49%
    +1 yıl

    İnsanların güven duygusu mu kaldı bu çağda şahsen ben de kızım olsa istemem ortalık şeref yoksunu dolu

    1
    0 Yorumla
  • myd1oez
    myd1oez Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 15,3b cevap paylaştı.

    normaldir bunca sapık erkek varken kız olsam bende oturmam

    9
    17 Yorumla
    • bybatu
      bybatu
      +1 yıl

      Reis otobüste alttan alttan ellicek hali de yoktur heralde. Hani sapık olanlar varda her adım başı iki tane de çıkmaz :D Bu erkeğin yanına oturmıyım muhabbeti ile her kadın iki kişilik koltukta tek oturuyor valla ben kaç kez ayakta kaldım :D Benim kocam hariç herkes sapık modeline dönüşmeye başladı kızlar :D

      Yorumla
    • myd1oez
      myd1oez
      +1 yıl

      alakası yok bizzat şahit oldum adam bacaklarını ayırıp kadınla temas kurmaya çalıştı gözümün önünde.

      Yorumla
    • bybatu
      bybatu
      +1 yıl

      Var öyleleri doğru kardeşim ama adım başı da herkes sapık diye dolaşırlarsa sence sosyal hayattaki iletişim neye döner? Zaten millet birbirine kin duyuyor futbol, siyaset vs. Birde bu konuda ayrışırsak. Arkadaş ortamında selam verdin bir kıza elini uzattın elini kaldırmadı bile başka yöne baktı ne hissedersin?

      Yorumla
    • myd1oez
      myd1oez
      +1 yıl

      zaten herkes sapık demiyorum dışardan kimseyi bilemezsin önce inceleyip araştırman lazım.
      ayrıca tanımadığın bir kıza da gidip merhaba tanışabilir miyiz filan dersen olmaz belirli bir süre gözlemlemen lazım onu ona kendini fark ettireceksin ki o zaman sana güvenebilir. bu zamanda böyle yapıp ta kaybeden görmedim. varsa da azdır kız onu pek beğenmemiştir buda normal bence.
      güven ver ki karşılığını alabilesin.

      Yorumla
    • bybatu
      bybatu
      +1 yıl

      Kardeşim kızla sevgili olmucaksın :D Arkadaş ortamındasınız ne bileyim aynı okuldansınız okulun kafesine gittiniz napıcaksın? O konuşurken bakma suratına istersen :D Sen anladın da muhabbeti çevirmeye başladığını farkediyorum sabahtan beri kardeşim. Demek istediğimi hep çeviriyosun. Yeni tanışmak falan hemen ilişkiye çevirdin :D Sen bildiğin gibi devam et kardeşim ama yarın bir gün bu olayı yaşarsan beni hatırlarsın kardeşim. Otobüste de önce araştırıp nasıl incelicek o da ayrı bir merak konusu oldu bende yeminle :D

      Yorumla
    • myd1oez
      myd1oez
      +1 yıl

      bugün iyi değilim fazla konuşturma beni

      Yorumla
    • LeoparAski
      LeoparAski
      +1 yıl

      @bybatu otobüste erkwgin yanina oturmamakla selamlasmak arasindaki baglantiyi cozemedim ben? Birinci arkadas ortamindaysan zaten arkadasinin arkadasi kotu olacak diye bir sey olmaz muhatap olup tokalasmayi gerektirecek bir durum da yok karşıdan gulumse herkese merhaba de gec bu kadar buyuteceksen tokalasmayanlari. Ayrica şu sitede sabahtan aksama kadar kac kisinin ne yazdiginin farkinda misin? Ne tur sapikliklar olduğunu burdan gorup seninde bayanlara hak vermen gerekiyor.

      Yorumla
    • bybatu
      bybatu
      +1 yıl

      @LeoparAski Kardeşim elbetteki arkadaş ortamında da neler var neler. Yani orada iyi gözküyor akşama mesajlar atıyor sapıtıyor. Burdakileri de baz alacaksan kusura bakma ama sen de sosyal medya ile gerçek hayat arasındaki farkı bilmiyorsun demektir. Burada kimin gerçek kimliği var da yazıyor. Herkes nick kullanıp oraya buraya yavşıyor. Gerçek hayatta çoğu kedi aslında. Yalnız sen eğer biriyle tanışırken gülümseyip geçiyorsan iletişim kurallarına bir bakmanı rica edicem. Etkili iletişim nasıl oluyormuş? Sizin asıl sorununuz bence etkili iletişimle ilgili sosyal ortamlarda davranış biçimleriyle alakalı pek bir bilginiz olmaması olabilir. Eee bende anadan doğma bilmiyorum elbette bende eğitimim gereği öğrendim. Sadece yardımcı olmak için şunu söylemek istiyorum bu gün size bir ortamda laf atanlar olacaktır ancak ilerde bunun olmama olasılığı yüksek. Yani mecburen sağlam bir tanışma gerçekleştirmek zorunda kalacaksınız. O gün geldiğinde teklememek için dediklerime bir bakın kardeşlerim.

      Yorumla
    • LeoparAski
      LeoparAski
      +1 yıl

      @bybatu katılmıyorum tokalasinca bir fark olduğunu sanmiyorum. Ben gunluk hayatta tokalasan bir insan degilim ve bu sadece issiz serseri kismi dışında hicbir sekilde ne universitede nede elit bir mekanda problem olmadi. Aksina tokalasmak yerine gulumsemek daha mantikli geliyor bana. :)

      Yorumla
    • bybatu
      bybatu
      +1 yıl

      @LeoparAski Tamam bana katılmayın elbette. Ancak etkili iletişim kurallarını incelerseniz ve bunu uyguladığınızda çevrenizdeki insanların değişimini gözlerseniz o zaman anlayacaksınız. Yoksa ben buradan derim şunu yapın bunu yapmayın :D İşsiz serseri takımı sizin elini ellemek için yapıyorsa ona bir şey diyemem tabi. Ancak asıl elit bir ortamda bu tarz bir iletişim gerektiğini gerçekten elit bir ortama girdiğinizde anlayacaksınız. O zaman geldiğinde sizde benim yazdıklarımı hatırlayın lütfen :D

      Yorumla
    • LeoparAski
      LeoparAski
      +1 yıl

      @bybatu ayyyy sanki ciddi bir ortamdayım alti üstü atmaya gidiyoruz ben niye tokalasiyim 😂😂

      Yorumla
    • bybatu
      bybatu
      +1 yıl

      @LeoparAski Tokalaşmak ciddiyeti belirtmez ama :D Siz istediğiniz gibi yapın tabi hani olur da işleriniz ters gider o zaman hatırlayın yazdıklarımı zaten :D

      Yorumla
    • LeoparAski
      LeoparAski
      +1 yıl

      @bybatu ters falan gitmiyor 😂😂yani gidiyor da tokalasmak yuzunden gitmiyor 😂😂 hep cenem yuzunden gidiyor bence sen ona bir cozum oner

      Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Arkadaşlar özelden sohbet etsek?

      Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Bildirim gelip duruyor.

      Yorumla
    • LeoparAski
      LeoparAski
      +1 yıl

      Bildirim bu. Hepimize geliyor :)

      Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Tamam özelden sohbet ederseniz gelmez.

      Yorumla
  • Başkurt35
    Başkurt35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Yani rahat edemiyebilir şaşırmıyorum ama bide pis pis bakıp oturmayan var ona işte kezban derim

    4
    0 Yorumla
  • goodnightpoe
    goodnightpoe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bence de saçma. Sadece bacaklarına hayvan gibi açan moronların yanına oturmuyorum.

    3
    0 Yorumla
  • BgmBğr
    BgmBğr Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 64%
    +1 yıl

    Valla popom koltuk görsün yeter. Yanımdaki isterse goril olsun.

    2
    0 Yorumla
  • Emree__
    Emree__ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 52%
    +1 yıl

    Yanım boşken gelmeyen kız ayakta kalıyor ya işte o ana bayılıyorum. Yiyoruz sanki.

    2
    0 Yorumla
  • gizliüye03
    gizliüye03 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 45%
    +1 yıl

    Saçmalık erkek yanına oturunca ne oluyo anlamıyorum

    2
    0 Yorumla
  • -Uysalkedii-
    -Uysalkedii- Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Bende bir erkeğin yanına oturmuştum bana vebalıymışım gibi bakmıştı 😐 yapmayın arkadaş kimse otobüste size oturduğunuz yerde tecavüz falan etmez valla ben kendimi kotu hissettim oyle bakınca

    1
    0 Yorumla
  • Concon123
    Concon123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ben tipine bakıyorum efendi bir tipi varsa olabilir ama bazıları yicek gibi hiç kız görmemiş gibi bakıyor onlardan kaçıyorum jet hızıyla. Sapıklardan nefret ederim

    1
    0 Yorumla
  • deren55
    deren55 Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    saçma o erkekte gerilir yani boş kız oturmuyor kalkıp yer veremez e yani bos. o erkek kendisini kuduz bir hayvan olarak görür sanki yanındakini isircak! salak salak davranmayin oturun yemez

    4
    0 Yorumla
  • wesley-10
    wesley-10 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Sahaen. bende. oturmam dolmus falan bazen bayan. oluyo. tek yani kalmis. ayakda giderim yanim. bossa. bayan binceksede kalkarim rahatsiz olabilir rahat etsin

    2
    0 Yorumla
  • Kasvet365
    Kasvet365 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Başka yer varsa kız yanına otururum yoksa otururum o da insan sonuçta

    3
    0 Yorumla
  • acsacs
    acsacs Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    ben oturmuyorum çok yorgun değilsem saçma olduğunu da düşünmüyorum

    4
    0 Yorumla
  • Limonori
    Limonori Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Bence de saçma madem oturmayacak o otobüse hıc binmesin

    4
    0 Yorumla
  • uykumukimcaldı
    uykumukimcaldı Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl

    rahat edemez, kasılabilir. herkes aynı değil sonuçta

    5
    0 Yorumla
  • Qubii
    Qubii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Herhangi birşey düşünmem tabikii insanları seçiminden dolayı yargılayamasınız değil mi :)

    3
    0 Yorumla
  • MütefekkiriSeyyah
    MütefekkiriSeyyah Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 75%
    +1 yıl

    Bende oturmuyorum..
    Beni yiyeceğinden değil, rahatsız eder, rahatsız olurum endişesi..

    Ayrıca inancımda bunu gerektirir..

    #Vesselam

    1
    2 Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Uydurmayın. İnancımız erkeğin yanına oturma demiyor. Zina yapmayın diyor amma sığ düşüncedesiniz.

      Yorumla
    • MütefekkiriSeyyah
      MütefekkiriSeyyah
      +1 yıl

      Tamam.

      Yorumla
  • Gozdekaya95
    Gozdekaya95 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 30%
    +1 yıl

    Kendilerini dünya güzeli, tüm erkekleri de onların peşinde koşuyor sanıyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • Sonsofanarcy
    Sonsofanarcy Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 685 cevap paylaştı.

    Ya Bu gun Benide Sitrese Soktu Manyak Kız Sanki Yicez

    1
    0 Yorumla
  • Onels
    Onels Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bazen oturmuyorum. Oturmak zorunda da değilim. Ülkede gayet sapık adam dolu. Burası da en iyi örneği.

    1
    0 Yorumla
  • öleceğiznasılsa
    öleceğiznasılsa Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 36%
    +1 yıl

    oturmam mecbur olmadıkça kendimi rahatsız hissediyorum evet yiyecek gibi bakan da var

    1
    0 Yorumla
  • ishmael
    ishmael Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 46%
    +1 yıl

    Otobüste, yanına erkeğin oturmasına izin vermeyen kızlarla uğraşmamak için oturmaz.

    1
    0 Yorumla
  • Whoknows124
    Whoknows124 Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    Kiloluyken oturmazlar yanına fit oldumu oturular canlı yaşadık yani şık giyindimi bazısıda kıl kıl bakar öyle oturur 😂

    1
    0 Yorumla
  • SilentNights
    SilentNights Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kendimi sapık gibi hissediyorum öyle durumlarda. İşlemediğim suçtan hüküm giymiş gibi :D

    2
    0 Yorumla
  • Querasma
    Querasma Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 510 cevap paylaştı.

    İşin açıkcası iş kıyafetim varken boş yanımdaki koltuk varken ayakta gidiyorlar ama sivil giyindiğimde yanıma sokulup akraba oluyorlar resmen ekmek kazanırken ayıp ekmek yerken sofray oturuyor gibiler

    1
    0 Yorumla
  • İskembeikübraa
    İskembeikübraa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 32%
    +1 yıl

    Yiyecek korkusundan ötürü oturmamazlık yapmaz hiçbir kız ;) kuralları vardır.

    1
    3 Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Ya da yobazdır😉

      Yorumla
    • İskembeikübraa
      İskembeikübraa
      +1 yıl

      Yobaz kızlar niye oturmaz deyinde niyetiniz halis olsun :)

      Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Niyetiniz belli dersen daha iyi olur 😂 Halis mulis illa Arapça bişey sokacaksınız araya 😂😂

      Yorumla
  • hulhul
    hulhul Takip Et
    Xper 4 Yaş: 48
    +1 yıl

    bende arada erkek yanına oturmam yalan yok insan tedirgin oluyor sadece konu yemek yememek değil

    1
    0 Yorumla
  • uyuyan-prenses
    uyuyan-prenses Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Şimdi yanına oturulacak erkek var oturulmayacak erkek var.

    1
    0 Yorumla
  • visal59
    visal59 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Namahrem durumu söz konusu oturmayabilir..

    7
    2 Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Öf abartmayın

      Yorumla
    • -Uysalkedii-
      -Uysalkedii-
      +1 yıl

      Namahremse aynı ortama da girmeyin çok saçma

      Yorumla
  • girlfu
    girlfu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Dikkat ediyorum amca gibi olanlarin yanına oturabiliyorum zaman zaman ama yaşıma yakınların yanına otururken çekinirim günümüz şartları malum.

    1
    0 Yorumla
  • mesutSakaryaspor
    mesutSakaryaspor Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    oldukça namuslı hanım hanımcık bir kız derim. erkeğin yanıa oturan kaşardır abi olur mu öyle şey bu devirde..

    0
    1 Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Grzklı

      Yorumla
  • nihahahahah_
    nihahahahah_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Koltuk olsa otururum. Sanırsın otobüsü vs sadece teyzeler kullanıyor 😂

    1
    0 Yorumla
  • metalingus
    metalingus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    ya haklısın tabii kimse yemezde ama saçma değil kızın oturmak istememesi ordaki tercihidir.

    1
    0 Yorumla
  • Eşkıya02
    Eşkıya02 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Senin düşüncen saçma. Kimsi rahatsız olur oturmaz gayet doğal

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben otuuruyorum. Nolacak sanki. O da benim gibi insan.

    1
    0 Yorumla
  • Ney_se_o
    Ney_se_o Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Olmasin daha iyi ya.. keske herkes bu rengini belli etse.. bizde. ona gore davransak

    1
    0 Yorumla
  • Tozlukitaplik
    Tozlukitaplik Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben oturmam mesela, yanımdaki ne tür biri bilemem. Koluma kolunun değmesi bile beni rahatsız eder.

    0
    1 Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Evet bulunmaz hint kumaşısın emin ol😂

      Yorumla
  • JNSA04
    JNSA04 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 51%
    +1 yıl

    Bu zamanda kaldmı böyle namusuna düşkün bir kız fazla abartmamak kaydıyla walla helal olsun

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Allah bunları emretmis zaten arabistanla ya da bir başka ülkeyle alakası yok az biraz kuran meali oku belki biraz dinin esaslarını ogrenirsin bende otururum ama işte din öyle demiyor

    0
    1 Yorumla
    • mimarkiz61
      mimarkiz61
      +1 yıl

      Ben dini mi biliyorum boş yapma

      Yorumla
  • sosyolojiss
    sosyolojiss Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Oturmak zOrunda mı?
    Sevmiyor bekli?
    Rahat hissetmiyor
    Bende kadın yanına oturmuyorum mecbur kalmadıkça

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (98)
Devamını Gör(143)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Otobüste erkek yanına oturmayan kız hakkında ne düşünürsünüz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Konuştuğunuz kızın otobüste muavinlik yaptığını öğrenseniz ne düşünürsünüz? 27 cevap verildi
Otobüste çoğu yer boşken bir kızın yanına oturan erkek? 40 cevap verildi
Bazı kızlar otobüste erkeğin yanına oturmaktansa neden ayakta kalmayı tercih ediyor? 61 cevap verildi
Arkadaşlar, otobüste erkekle kız otursa sorun olur mu? 34 cevap verildi
Otobüste kadın ve erkeğin yan yana oturmaması? 26 cevap verildi
Otobüste gözüne hoş gelen bir kıza bakan erkek hakkında ne düşünürsünüz? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨