Bazı kızlar otobüste erkeğin yanına oturmaktansa neden ayakta kalmayı tercih ediyor?

Merak ettim nedenini. Erkekler siz ne düşünüyorsunuz?
Bugün Cuma malum otobüs tıklım tıklımdı ben de ayakta kaldım. İki kişi önümde bir erkeğin yanı boştu oturmak istedim ama ayakta duran önümde iki kız daha varken onlar oturur herhalde diye düşündüm sonra baktım otobüs kalkıyor, böyle olmayacak ayakta zor duruyorum çok sarsıntılı. Yanınız boş mu dedim gittim oturdum. Yol boyunca erkek yanı ne zaman boşalsa kızlar yan gözle bakıp ayalta durmaya devam ettiler. Ben de merak ettim sormak istedim.. Ama kendimi o erkeğin yerine koyuyorum da ben mikrop muyum sanki diye düşünürdüm sanırım. Bu da böyle bir anımdır işte
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Bazı kızlar otobüste erkeğin yanına oturmaktansa neden ayakta kalmayı tercih ediyor?
Cevapla