Sizce de otobüs yolculuğu biriyle tanışıp kaynaşmak için en uygun olay değil mi?

3-24 saat süren yolculuklarınızda hiç birileriyle tanıştınız mı arkadaş oldunuzmu olduysanız sürdü mü sevgili olan var mı? eğer birinden hoşlanırsanız ve o da sizden elektrik alırsa o gün harika ve çok heycanlı bir yolculuk olmazmıydı? yanyana mı otururdunuz yerinizi değiştirip yoksa msjlaşarakmı tanırdınız bribirinizi molalarda çaymı içerdiniz bu yetmezdi birde öpermiydiniz aşkı bulunca acelcimisiniz? yoksa yudum yudummu alırsınız bu konudaki deneyimlerinizi dinlemeyi sabırsızlıkla bekliyorum hadi bakalım uzun otobus yolculuğu anıları :))
Sizce de otobüs yolculuğu biriyle tanışıp kaynaşmak için en uygun olay değil mi?
Cevapla