Çok kısa sürede evliliğim bitti 23 yaşındayım çok ağır şeyler yaşadım nasıl toparlanabilirim tavsiyeleriniz var mı?

Severek evlendik eşimle kader mi diyim yaşamam mi gerekiyordu diyim bilmiyorum her şey bı anda tepetakla oldu bundan önce de sorun yaşıyorduk nişanlılık döneminde de yaşadım fedakarlık yapıp sebat edersem düzelir diye umut ettim ama olmadı. evliliğim üç dört hatta daha fazla kişiler vardı kaynanam kayınbabam sürekli içindeydi beraber hiçbir şey yapmamiza müsade etmiyorlardi. Eşim çok anneciydi benim onu koruduğum kadar o beni korumadi dovuldum hakaret gördüm. Kaynanam kayınbabam dövmeye geldiler eziyet ettiler daha bir sürü şey bu raddeye kadar geldi.45 gün sürdü evliliğim daha bir sürü şeyde yaşadım. lütfen yorumları yaparken yargılamadan kırıcı yorum yapmadan tavsiyede bulunun. Nasıl toparlanicam

Çok kısa sürede evliliğim bitti 23 yaşındayım çok ağır şeyler yaşadım nasıl toparlanabilirim tavsiyeleriniz var mı?
Cevapla