• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Ayrıldığınız eşiniz/sevgiliniz ile tekrar barışır mısınız? Neden?

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Ayrıldığınız eşiniz/sevgiliniz ile tekrar barışırmısınız? Neden?
Ayrıldığınız eşiniz/sevgiliniz ile tekrar barışır mısınız? Neden?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Ayrılık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • rysbnc
    rysbnc Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 52%
    +1 yıl

    barışmam, çünkü devam ettirebileceğimi düşünüyorsam mutlaka konuşup ortak bir yolunu bulmaya çalışır son çare ayrılırız. yani öyle 3 kez ayrıldık barıştık tarzı şeyleri hiç yapmam, o yüzden bir kez ayrılmışsak bilirim ki asla anlaşamayacağım birisi. bana göre ayrılığın ufağı büyüğü olmaz ayrılık ayrılıktır, diğer o ayrıldık barıştık diyenlerinki aramızda kırgınlık oldu, aramız soğudu tarzı bişeydir ama kelime karmaşası yapıyorlar. ayrılık ciddi bir kelimedir düşünerek o karar alınır bence

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • greeneyes
    greeneyes Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 47%
    +1 yıl

    neden olmasın ama oldukca zor bırsey bu.. neen bıttıgını hatırlamazmı ınsan her akla gelıste? bırde baska bır nefes gırmısmı araya? o cok onemlı bır nokta..

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynı kitaba yeniden başlamak gibi olur

      Yorumla
    • greeneyes
      greeneyes
      +1 yıl

      Tabiiki, sonunu bilerek baslamak..

      Yorumla
  • BordoluKadın
    BordoluKadın Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl

    Seviyorsan ve özlüyorsan eğer, hiç birşey engel değildir. Sevgi daimse, herşey de kalıcıdır. Bazı sorunları kaldırmak daha kolaydır. Alttan almak ve düzeltmek için çabalamak ister insan sevince. Sevince herşey kolaydır. Ve sevince bırakıp gidemez insan. Anlık öfkeyle ayrılırsın ama geceleri rahat bırakmaz yüreğini duygular. Dolayısıyla eğer seviyorsan herşeyi affedersin.

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Affetmek aynı hataya göz yummak demektir :)

      Yorumla
    • BordoluKadın
      BordoluKadın
      +1 yıl

      Sevmekte bir hata değil midir?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevmek doğal ve saf bir duygudur ;)

      Yorumla
    • BordoluKadın
      BordoluKadın
      +1 yıl

      O zaman o saf ve doğal olan sevgi yapılan hatalarıda düzeltmeye yeter.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevgide birilerinin menfaati düşünülüyorsa o sevgi değil menfaat olur. Elbet bitmeye mahkumdur

      Yorumla
    • BordoluKadın
      BordoluKadın
      +1 yıl

      Bitmeye mahkum ise ve bu düşünülüyor ise o zaman zaten affedilmez. Biten veya bitecek olan birşey için çabalamak manasızdır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • drhedonist
    drhedonist Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Barışmam sonra lastik gibi süner o ilişki. Ztn bir kere ayrılık girdi mi araya bir daha ilk günkü gibi olmaz o ilişki o yüzden gerek yok.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

69

Cevap

43

Cevap

  • yesilciklet
    yesilciklet Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 64%
    +1 yıl

    barışırım tabii ki. sevginin, aşkın ne olduğunu öğrendiğim bir adam çünkü. hatalar yapılır, insanız sonuçta. ders alabilmek en önemli nokta sanıyorum. duştan sonraki kirli don gibi değildir bu, sonu bilinen bir kitabı yeniden okumak gibi değil. aşk varsa her şey mümkün.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aşk herşeyi affeder mi

      Yorumla
    • yesilciklet
      yesilciklet
      +1 yıl

      affetmeli.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Affedemem 😉

      Yorumla
    • yesilciklet
      yesilciklet
      +1 yıl

      sen bilirsin :D

      Yorumla
  • morliçe
    morliçe Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bence insan hatalarından ders çıkartır ama elinde olmasa da tekrar o hatayı yapar. Bu yüzden bir kere birisinin bir hatasını görüp bitirdiyseniz eğer bir daha deneyelim denmemeli. Buu kendini kandırmaktan başka bir işe yaramaz. Tekrar üzülen sen olursun. Eee sonuçta insan yedisinde neyse yetmisinde de odur demişler ;)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ikinci bir şans yok demi 😉

      Yorumla
    • morliçe
      morliçe
      +1 yıl

      Aslaa bir kere veriyoruz şansı iyi değerlendirsinler 😉

      Yorumla
  • mistaken
    mistaken Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Genelde barışıyorum çünkü yeni bir kişiyle ilişki kurmaya kalkınca çok salak oluyorum ben. Huyunu bilmiyorsun, nasıl konuşacağını bilmiyorsun kasıyorum kendimi baya. Halbuki eski sevgili olunca rahat oluyorsun, yaşanmışlıkları da düşününce tekrardan bir şey hissetmek zor olmuyor zaten eski sevgilide.

    0
    0 Yorumla
  • lazkiziçağla
    lazkiziçağla Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 42%
    +1 yıl

    Kitap kurduyum. İlk okuduğumda meraklı ve heyecanlı olurum ama bir dahaki okumam da eski olaylar aklıma gelir atlayarak yüzeysel okurum ve sonuç hep aynıdır heycan yok tabiki. Ben barışmam okunan kitap bir daha okunmaz sonuç aynı olur

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen 😉

      Yorumla
  • semra_ocak88
    semra_ocak88 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 61%
    +1 yıl

    ASLA...

    Çünkü; yüreği olmayanın kalbimi kırmasına müsade etmem!!! Beni 1 saniye ile unutanı ben 2 saniye ile şereflendirmem... (ayrılan bendim çünkü, aşırı deecede yalan vardı)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yalanla başlayan herşey birgün bitmeye mahkumdur :)

      Yorumla
    • semra_ocak88
      semra_ocak88
      +1 yıl

      kesinlikle...

      Yorumla
  • halaycıbaşı
    halaycıbaşı Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 46%
    +1 yıl

    Bitmiş bişeyin tekrar başlamasına karşıyım, değişen hiç birşey olmucak.
    Fakat bu birazda ayrılık sebebi ve ne kadar sevdiğime göre değişebilir.
    Genede barışmak istemem.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sevgi olsa zaten ayrılık olmaz

      Yorumla
    • halaycıbaşı
      halaycıbaşı
      +1 yıl

      zamanında o kişiyi ne kadar sevdiğime bağlı demek istedim

      Yorumla
  • Nightbabe
    Nightbabe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45 , eic 53%
    +1 yıl

    Barıştım ne oldu? olmadı olmuyor denemeyın yanılmayın boşverin , dönun arkanızı gidin , eşşek aynı eşşek çünkü

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      arkana bile bakmayacaksın :)

      Yorumla
  • SanalProfil
    SanalProfil Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl

    Barıştım, hala da devam ediyoruz. Nedenine gelince, unutamadığım için başkasıyla denemek yerine yine onla denemek daha mantıklı gelmişti.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eskiden yeni olmaz

      Yorumla
    • SanalProfil
      SanalProfil
      +1 yıl

      Araya başka biri girmeden dönüldü ise olur, yürüyor hala.

      Yorumla
  • Tilda93
    Tilda93 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 35%
    +1 yıl

    Barışmam. Anlaşabilseydik zaten ayrılmamış olurduk. Hem diyelim barıştım eskisi gibi olmaz, aynı duyguları hissedemez insan.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • leomer
    leomer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 74%
    +1 yıl

    Eğer bir kere bittiyse sebebi vardır. Zaten tekrar bir ilişkiye başladığında asla eskisi gibi olmuyor sürekli ayrılıp barışılıyor, oyun gibi.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran

      eskimişse atmak lazım :)

      Yorumla
    • leomer
      leomer
      +1 yıl

      Aslında bitme sebebinede bağlı biraz. Neden bitti?

      Yorumla
  • Elifsoysal123
    Elifsoysal123 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31 , eic 45%
    +1 yıl

    Seviyosa barışılr diyicem ama bir yandanda ayrlmşsam belliki bir hata var ki bitmiş geri dönmem belkide duruma bağlı

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sevmek yeter mi?

      Yorumla
    • Elifsoysal123
      Elifsoysal123
      +1 yıl

      Bazen bazı durumlarda yetmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eskiden yeni olmaz

      Yorumla
  • ıssız_adam35
    ıssız_adam35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    ben barışmam olmuyorsa zorlamamak lazım bence çünkü zaman geçse bile insan değişemiyor ve barışmış olsan da bence yine bir şey değişmicek o yüzden bir kere üzülmek en güzeli bence...

    0
    0 Yorumla
  • mansonizmm
    mansonizmm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl

    bir kere ayrılınca hiç bi' şey eskisi gibi olmuyor bence

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      katılıyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Aradan kısa bir zaman gectiyse yasanmislara hatalara ayrılma sebebi önemli ama uzun bir zaman sonra saten kalp yokluğuna alisir nekadar sevsende hayatında istemezsin. Sevgi bittiyse saten kurumuş boka bilmem ne gerek yok.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      biten bitmiştir

      Yorumla
  • Dardiment
    Dardiment Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bu meselelerde en öne çıkan şey gururdur. tabi medeni bir insanda gurur falan öne çıkmaz ama sen onun adım atmasını bekleme büyün aşklar böyle bitmiştir bunu unutma. yinede gönlü yoksa vazgeç gitsin kardeşim

    0
    0 Yorumla
  • loresimaloresima
    loresimaloresima Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 50%
    +1 yıl

    Eğer gerçekten seviyorsan be aşk varsa ne olursa olsun herkes döner. Çünkü kalbe söz geçmez. Ve gurura takılı kalmamak gerek. Aşk herşeye değer. ...

    0
    0 Yorumla
  • caNözüMm
    caNözüMm Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 42%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Hayir.. Ozellikle bosandigi erkekle tekrar barisan evlenen kisileri anlayamiyorum..

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bende

      Yorumla
  • voluptuous
    voluptuous Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl

    Sorun ondan kaynaklı olup da geri donmusse barisirim, benden kaynaklanıyorsa ayağına giderim ; soru neydi :)
    #V

    0
    0 Yorumla
  • -mia-
    -mia- Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 34%
    +1 yıl

    Tekrar olmayacak diye bir sey yok. Belki bir anlik sinirle bitirip sonrasinda pisman olmusuzdur.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      son pişmanlık fayda vermez ;)

      Yorumla
    • -mia-
      -mia-
      +1 yıl

      Katılmıyorum. Barışır mısınız diye sormuşsunuz, barışabilirim dedim ben de. Neden ve nasıl ayrıldığımıza da bağlı bu durum.

      Yorumla
  • BüyülüKarınca
    BüyülüKarınca Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42 , eic 44%
    +1 yıl

    Düşünsene çok seviyorsun ama bir gün gelip ayrılmak istiyor @lazkiziçağla çok iyi söylemiş okunan kitap birdaha okunmaz.

    0
    1 Yorumla
    • lazkiziçağla
      lazkiziçağla
      +1 yıl

      Eyvallah

      Yorumla
  • derengulsoy
    derengulsoy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 32%
    +1 yıl

    Birbirinize islemisseniz illaki bir sekilde hayatimizda oluyo. araya isterse baskalari girsin onunla kopamazsin

    0
    0 Yorumla
  • jan86
    jan86 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl

    Yok abi bir kez ayrildiysan geri donulmez huylu huyundan vazgecmez bildigin zaman kaybi

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaman kaybetmemek Lazım ;)

      Yorumla
  • hulk12323
    hulk12323 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl

    Barismam sevseydim ya da sevseydi birakmazdi kisacasi tukurdumu yalamam ben

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :-)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    eger hala unutamamissam barisirim eger benden basta o ayrildiysa onunla tekrar cikar ve sonra tekear ayrilip ayrilma oyle degip boyle olur der egomu tatmin ederim :D

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kırık bardaktan su içilir mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu ornek bence sacma eger yeniden baslamasini istiyosam cikarim yani buna kimse karisamaz eger gercekten seviyosam tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ayrılma sebebi hiç mi önemli değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onemli ama bu ask yani bazen affetmek de gerek bazen de gurur dinlemez bence yani :( yine soyluyorum gercekten cok sevdiysem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      gerçekten sevsen ayrılmazdın ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam ama ya ayrilan taraf oysa belki pisman olmustur ben bu konularda cabuk affeden bir yapim var elimde degil yani :( belki cok yipranicam belki yine ayni uzuntuleri yasiyacagim ama iste :((

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynı kaptan aynı yemek iki defa yenmemeli ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya bu senin dusuncen ben boyle dusunuyorum tamam yanlis bir dusunce olabilir ama ne yapabilirim onunla tekrar eskisi gibi olabilmek beni mutlu eder :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      mutlu ol ;)

      Yorumla
  • Türkmen28
    Türkmen28 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Eski sevgiliyle barışmak duştan sonra kirli donunu tekrar giymek gibidir.. :D İğrenççççç

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İlginç bir örnek

      Yorumla
  • Fink_Ployd
    Fink_Ployd Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 30%
    +1 yıl

    Hayır barışmam, bitmişse mutlaka geçerli bir sebebi vardır. Geri dönüş olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • meellooddii
    meellooddii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 30%
    +1 yıl

    ayrılmak isteyen kimdi ve niye ayrıldığınıza bağlı ve kaç ay beraber oldunuz

    0
    0 Yorumla
  • Wabi-Sabi
    Wabi-Sabi Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl

    Çok büyük bir hatası olmamışsa neden olmasın. Seviyorsam kendime boşuna acı çektirmem

    0
    0 Yorumla
  • hiraaa17
    hiraaa17 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Barışmam , eski sevgiliyle barısmak okudugun bir kitabı tekrar okumak gibidir.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynı kitabı okumak anlamsız :)

      Yorumla
    • hiraaa17
      hiraaa17
      +1 yıl

      Iste eski sevgiliyle barismakta anlamsiz :)

      Yorumla
  • biradam1
    biradam1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 433 cevap paylaştı.

    Yok kardeşim ben zaten ayrılmam barışıcaksam. Karşı taraf ayrıldıysada zaten benden geçmeyi göze alan artık gönülde dikiş tutmaz.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      biten bitmiştir

      Yorumla
  • Salus
    Salus Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Aldatılmadığım sürece gerçekten inanırsam barışırım, fakat şöylede bişi varki Eski sevgililer ayrı olduğunuz süre boyunca kullanılmıştır. Ve kimse kullanılmış birini istemez :)

    0
    0 Yorumla
  • WOLKYDJ
    WOLKYDJ Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    sevglim değildi ama sevgili gibi kavga ediyoduk. bir daha da barışmam çektirdiği acıların haddi hesabı yok şeytan görsün yüzünü

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :-)

      Yorumla
  • sonatin
    sonatin Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hayir barismam. cunku bejim sevgimi degerimi hak etmedigini dusunuyorum artik bana cok kaba ve siddetci oldugi icinde boyle ayrica

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Helal :)

      Yorumla
    • sonatin
      sonatin
      +1 yıl

      ;) :)

      Yorumla
  • Cenny
    Cenny Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    asla barismam demek ki zarar gormusum ki ayrilikla sonuclanmis.

    0
    0 Yorumla
  • banasorbakalim
    banasorbakalim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44
    +1 yıl

    Evet ama beni bir başkası için terk etmişse ya da benzer haltlar yemişse hayır.

    0
    0 Yorumla
  • braveheart11
    braveheart11 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Eğer çok öfkeliysem ve kalbim kırılmışsa; geçmişe mazi derler:))
    Eğer küçük bir pürüz yüzünden ayrılmışsak; eski dosttan düşman olmaz ;))

    0
    0 Yorumla
  • efsaneaşık38
    efsaneaşık38 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    hala seviyorsam eğer tabi ki barışırım ondan nefret etmemi soğumamı sağlayacak bişey yapmadıysa

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ayrılmış olmak yeterli bir sebebe bağlı zaten.

      Yorumla
    • efsaneaşık38
      efsaneaşık38
      +1 yıl

      saçma veya yalnış anlamadan dolayı biten bir ilişki bittiyse anlamında öyle yorum ben

      Yorumla
  • standartsız13
    standartsız13 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    usta soru bana göre daha detaylı olmalı neden ayrıldık ki neden barısıyoruz derim madem barıscaktık neden ayrıldık ya bidaha ayrılırsak kafam çok karışık

    0
    0 Yorumla
  • by-ALSA
    by-ALSA Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Biten bitmiştir eski tozlu defterleri açıp kendimi üzmek hobilerim arasında yok hiç olmadı ama kesin birşey söyleyemem çünkü eğer aşk gerçekten varsa o tozlu defterler bir hayat ve umut dolu olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • danshayattır
    danshayattır Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bir erkek eski sevgilisine geri donuyorsa tek sebebi bista kaldigindandir burasi cami duvari degil

    0
    0 Yorumla
  • napmalı
    napmalı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    2 ci şansı hep vermişimdir ama eğer hata bendeyse veririm gereksiz hareketlerimden bunaldıysa ve ayrıldıysa şans ver ama hata ondan aldatma başka kızsa yol ver

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2. şans olmamalı

      Yorumla
  • UnInvited_
    UnInvited_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    En son çıktığım kızla her kavgadan sonra bitti diyoduk ayrılıyoduk ama yine barışıyoduk sonra yol verdim tâbi

    0
    0 Yorumla
  • yerlibulgar
    yerlibulgar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Eğer gerçekten seviyorsam bir şans veririm çünkü bu devirde sevilecek insan kolay bulunmuyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2. şans seni hep düşünmeye sevk edecek. Şüphe ile yaşatacak. Gerek yok.

      Yorumla
  • Merhba
    Merhba Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Her insan ikinci bir sansi hak eder bence cunku kimae dort dortluk degil

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Geçmiş acıları nasıl unutacaksın

      Yorumla
    • Merhba
      Merhba
      +1 yıl

      onlari unutmasi zor olur tabii ama unutursun ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Acaba?

      Yorumla
  • nonstop
    nonstop Takip Et
    Guru Yaş: 52
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    kesinlikle hayır bitmişse bitmiştir zaman kaybı diye düşünüyorum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      helal :)

      Yorumla
  • sohbet6006
    sohbet6006 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 52
    +1 yıl

    ayrılma sebebi çok önemli bir şey değilse oalbilir. Şartlara bağlı.

    0
    0 Yorumla
  • Denizzz11
    Denizzz11 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Barışırım. Herkes hatta yapar. Halen seviyorsam değer veriyorsam bir kez daha şans veririm.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      seviyorsan ve değer veriyorsan neden ayrılıyorsun?

      Yorumla
    • Denizzz11
      Denizzz11
      +1 yıl

      Çünkü bazen insanın ellinde olmayan nedenlerden dolayı ayrılmak zorunda kalır, iki taraf bir birini sevdiği halde bittirmek zorunda kalmıştır.

      Yorumla
  • AkıNNnNn
    AkıNNnNn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    İntikam almak için tekrar barışırım ve ölüm wuruşunu yaparım

    0
    0 Yorumla
  • brkayekici
    brkayekici Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    hayır.
    çünkü yanan köz
    kül oluncaya kadar ufaldı ve savruldu.

    0
    0 Yorumla
  • issvşar
    issvşar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    eş ve sevgili ayrı oluo.. sevgili ile olmuoda eş ile oluo

    0
    0 Yorumla
  • guama
    guama Takip Et
    Xper 2 Yaş: 55
    +1 yıl

    Ayrılmanın şekli önemli tekrar barışmak için.
    Benim için bitti ve asla barışmam

    0
    0 Yorumla
  • johan809
    johan809 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    eşle barışılabilir, ama sevgiliyle zor.
    Tabi ki neden ayrıldığımızda önemli.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Karsimdaki kisiye gore degisir cunku iyi bir insanla tekrar birlikte olabilirim ama kotu ayrildigim biriyle tekrar birlikte olmak istemem

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      gidene dur denmez :)

      Yorumla
  • sekerkiizz
    sekerkiizz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    hayır barışmam denenmiş birşey denenme olmayınca olmuyor

    0
    0 Yorumla
  • Efacet
    Efacet Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ayrılınca değerini daha cok anlıosun bence ben barısırdım 😁

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ben ayrıldıysam olablr. ama o ayrılıp gtyyse asla.!

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran

      çifte standart olmuyor mu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yoo hiçte değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o zaman bencillik yapıyorsun. senin ki can onun ki ne?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      patlıcan.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bencilsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hayat bencil ne yapabilrm.

      Yorumla
  • azra6
    azra6 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    büyük konuşmiyim ama aldatılmadığım sürece barışırım. ona sevgim sonsuz

    0
    0 Yorumla
  • umutsuzprens
    umutsuzprens Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    Nerde o günler çok pişmanım ama ilk aşkımaa sonrakilere değil

    0
    0 Yorumla
  • Moromou
    Moromou Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 36%
    +1 yıl

    tukurdugumu yalamam denilmisi tekrar denemeceksin

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sana katılıyorum :)

      Yorumla
  • Rosebud
    Rosebud Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 38%
    +1 yıl

    Tükürmediğim sürece evet. Ama tükürdüğümü yalamam.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eskiden yeni olmaz

      Yorumla
  • Devamını Gör (52)
Devamını Gör(97)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Ayrıldığınız eşiniz/sevgiliniz ile tekrar barışır mısınız? Neden?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Olaylı şekilde ayrıldığınız sevgilinizle tekrar barışır mısınız? 64 cevap verildi
Sevgilinizle/eşinizle 3 yıl ayrı kaldıktan sonra yeniden barışır mısınız? 8 cevap verildi
Ayrılık yaşayıp tekrar barışan var mı? 2 cevap verildi
Eşinden ayrılıp bunalıma giren var mı? ya da tekrar barışan? 8 cevap verildi
Sevgilinizle ayrılıp, barıştıktan sonra yine aynı uyumu yakalayabiliyor musunuz? 6 cevap verildi
Seni terk eden sevgilinle tekrar barışır mısın? 76 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨