Kırılan vazo tekrar eskisi gibi oluğ mu? Eski samimiyet, eski sıcaklık kalıyor mu? Başınıza geldi mi hiç?

Kırılan vazo tekrar eskisi gibi oluğ mu? Eski samimiyet, eski sıcaklık kalıyor mu? Başınıza geldi mi hiç?

Sevgilim olmadı maalesef. ama sevgilim olsaydı ben ayrılıp barışmazdım bunu gereksiz buluyorum bir ilişki bittiyse bitmiştir zaten zorlamanın anlamı yoktur benim için. çünkü ayrıl barış ilişkisi hem bana hem de sevgilim dediğim kıza zarar verir araya soğukluk iletişimsizlik girer. bu yüzden de ben ayrılmamayı bunun yerine konuşmayı ve iletişim kurmayı tercih ederdim ilişkilerimde
tartışmanın konusu sudan sebeplerden oluyorsa hep o ilişki zaten başından olmamıştır, en ufak kıvılcımda alev alıyorsa iki taraf da çok yıpranır ve genelde ayrılmayla biter zaten. ama yapılan tartışmaların sonunda bile iki taraf da hatalı kısımlarını anlayıp düzeltmek için çaba gösteriyorsa zaten bu durum o ilişkinin sağlıklı olduğunu gösterir benim açımdan
Olmadı, ayrılınca şeyi fark ediyorsun ben bunsuz da yapabiliyormuşum ya. O yüzden tekrar gitmesi koymuyor en ufak kavgada kapıyı gösterebiliyorsun. Bi de başa kakma kısmı var ki evlerden ırak. Dünyada bi ton insan varken tek kişi için bu kadar ısrar etmek, kendini paralamak anlamsız önünüze bakın 😌
Cevap
1Cevap
Ayrılık büyük bir karar.
Bu kararı almışsam altı dolu sebeplerim vardır.
Tekrar barışmak demek aynı sorunları tekrar yaşayıp zaman kaybetmek demek olur.
O yüzden now now now.
Sevgiliyle resimdeki gibi olunmaz eşle bu durum
Hayır olmuyo daha fazla uzaklaşmak oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?