Kızla aramız da 7 yaş var kız da benden adım bekliyor sanki kızla uzaktan akrabayız ben de kararsızım aslın da hoşuma gitmiyor da değil ama sevgili olursak ayrılırz mı acaba kız daha okuyor 20 yaşın da kız da benden adım bekliyor sanki ama daha ne kadar bekler muamma..
Ben aslın da kızla konuşcam diyorum instagram hesabı var bakıyrum erkekler var takip ettiği falan sonra kendi kendime boşver falan diyorum ben öyle erkeklerle sanalda dahi olsa sosyalleşmeye çalışan insanları sevmiyorum
Bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum...
Ben aslın da kızla konuşcam diyorum instagram hesabı var bakıyrum erkekler var takip ettiği falan sonra kendi kendime boşver falan diyorum ben öyle erkeklerle sanalda dahi olsa sosyalleşmeye çalışan insanları sevmiyorum
Bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar