Parası var, ancak size bahsetmiyor.
İlk buluşmaya otobüsle geliyor.
Bu erkek ile karşılaşsanız tavrınız ne olurdu?
Parası var, ancak size bahsetmiyor.
İlk buluşmaya otobüsle geliyor.
Bu erkek ile karşılaşsanız tavrınız ne olurdu?
Karaktere bakarım kız olsam çalışkan mi ona bakarım fırsatları değerlendiriyor mu ve ailesinin maddi gücüne bakarım (çok olmasına gerek yok çocuklarını bı ev alacak veya yardım edecek kadar durumimu varsa yeter) ve tabiki karakterliyse adamsa ben evlenirdim öyle zenginliğe felan bakmam
Ailenin maddi gücü ne Alaka?
ailen mi evlenecek?
Daha ilk buluşmadan paranın hesabını yapan insanla olmaz ben oraya senin düşünce yapini karakterini merak ettiğim için geliyorum para bende de var erkekler zannediyor ki bıtek bizim paramız var bütün kadınların gözü bizim paramizda
Ben öyle bir ilişki yaşadım.
Aşk karın doyurmuyor dedi ayrıldım
Ya tamam da bir kişi üzerinden bunu genele vuramazsin ve sadece aşk evlilikte karın tabiki doyurmaz bunu sende gayet iyi biliyorsun
Ben dw çalışıyorum Çalışırken demişti
Cevap
1Cevap
Parası olup olmadığını nerden biliyorsun ki sen dışardan gördüğünü konuşuyorsun evdeki hesap çarşıya uymuyor ki
Ben de bunu diyordum zaten
Yani parası olan dışarı belli etmeyen bir tek insan vardır o da patronlardır
Mal varlığı beni ilgilendirmez, otobüs kullanmak da gayet olağan bir durum.
biraz cimri gibi gelir. parasi icin konusmuyoruz sonucta
Her erkeğin arabası mı olmalı awk
Siz diyorsunuz bunu sonrada kim çıkartıyor bunları diyorsunuz siz varya siz
Awk?
paraya bakmam ben ya
Kız zenginse ne olacak?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?