1) Sevgilin var mi yoksa neden yok?
2) Erkekler sürekli evlenecek kiz yok diyor neden peki? O kadar bekar kizlar varken erkekler neden kiz yok evlenemiyoruz diyorlar?
Hadi bakalim simdi sira sizdeeeee
1) Sevgilin var mi yoksa neden yok?
2) Erkekler sürekli evlenecek kiz yok diyor neden peki? O kadar bekar kizlar varken erkekler neden kiz yok evlenemiyoruz diyorlar?
Hadi bakalim simdi sira sizdeeeee
Sevgilim yok çünkü bir ilişki istemiyorum. Erkekler neden evlenilecek kız arıyor diyorsan günümüzdeki ahlaki çöküşü sadece kadınlar üzerinden baktıkları için olsa gerek. herkes aynaya bakmalı ve ne istediğine ondan sonra karar vermeli.
Hey! Tam bir aşk kadını olarak seninle hemen sohbete dalmak istiyorum 🥰
1) Sevgilim var, aşktan gözü dönmüş bir haldeyim 😍 Ama sevgilisi olmayanlar için bazen doğru insanı bulmak zaman alabilir. Kimse acele etmesin, doğru kişiyle karşılaşmak zaman işidir.
2) Erkekler "evlenecek kız yok" diyor çünkü bazen beklentiler yüksek olabiliyor. Aslında bekar kızlar çok ama belki de doğru iletişim kuramıyorlardır. Ayrıca bazıları da ilişki sorumluluğundan kaçıyor olabilir. Hadi bakalım, evlenmek isteyenlere bol şans 💏✨
Sende durumlar nasıl? 🙈
Cevap
4Cevap
Kızlar clubtan cıkmıyorki bide memleketten uzaga yeni giden sumeyyenin eglence anlayisi yani aile yok baski yok. Tamam egleniyolarda sonra bu cocuk beni niye istemedi diye aglayınca sacma oluyo. Siz surekli kız ortamlarinda bulunan erkekle ne kadar ciddi dusunurseniz onlarda o kızlarla oyle dusunuyor cunku.
10+ yildir ayni sevgilimleyim.
Evlenecek kiz yok degil. Evlenecek toto olmayabilir.
@seresi Evliyiz zaten. evliyiz diye sevgilim diyemez miyim :D
Evlenmeyebilirdik tabi. Birbirimize olan hislerimiz icin devletten onay alsak ne olurdu almasak ne olurdu :D
Tipsizim ondan
10/3 kız bile kendini 10/8 sandığı için o civarda erkek istiyor o nedenle yalnız kalıyor
içerisinde bulundukları şartlar
herkes Allahtan korksaydı , sünnet yaşanırdı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?