Tek soru hakkım kaldığı için detaya iki soru yazcam cevaplar mısınız?

Eski sevgilimi çok özlüyorum. Ama bana onca şeyi yaptıktan sonra nişanlanmiş şu an çok mutlu ve ben buna katlanamiyorum bu durumu nasıl atlatacağım bilmiyorum. Onları nasıl ayırabilirim ben mutluyken onlar mutlu olamaz dayanamıyorum. İkincisi hiç doğru düzgün arkadaşım yok. Yani varda yok hepsi evli herkes kendi hayatlarında hiç biri ile görüşemiyorum. Bir tanesi var en son hep ben onların evine gittim için yeter artık buse hep ben geliyorum bir kere de sen gel dedim. Bunu dedikten sonra bana soğuk yapmaya başladı. Yeter damla rahat bırakın beni bir süre kimseyle görüşmek istemiyorum yazdı sizce De benlik bir sorun değildir demi? Hadi hazır sormuşken son soru da Bonus olsun ben evde kaldım. 30 yaşındayım daha önce bir çok kere erkeklerle birlikte oldum için köpek gibi pişmanım. Sizce hep evde mi kalacağım artık evlenemem mi? Bir tane daha akşam menülerinizde ne var.
Tek soru hakkım kaldığı için detaya iki soru yazcam cevaplar mısınız?
Cevapla