Sevgılımın psikolojik sorunları mı var yoksa benı mı sevmıyor?

ılk tanıstıgımızda bana dedı kı arada yalnız kalmak ısteyebılırım 1-2 saat bozar mı senı dedı ben de hayır dedım belkı zor bır hayatı vardır bazen kendı halınde takılmak ıstıyodur rahatlama ıhtıyacı duyuyordur dedım her neyse 2 ay gectı bu sabah aramız cok ıyıydı ben bı dısarı cıkıp eve geldım kestırdım uyandıgımda mesaj attım dısardayım musaıt degılım eve gecınce konusuruz dedı 5-6 saat gectı tık yok gece 11 artık ben yazdım nıye yazmıyosun dedım hanı demıstım ya bazen yalnız kalmak ıstıyorum dıye oyle oldum yıne dedı baktım ınstagram hesabını kapatmıs kımseyle ıletısıme gecmemek ıcın kimseyle konusasım yok dedı bıraz kendı halımde kalıyım mı haber verırım dedı ben de bı sey demedım yarına kadar yazmazsa ayrılayım mı yoksa anlayısla mı karsılıyım hanı belkı gercekten kımseyle konusası yoktur bı kac gun tek kalmak ıstıyodur falan ne dusunuyosunuz?
Sevgılımın psikolojik sorunları mı var yoksa benı mı sevmıyor?
Cevapla