Boyu 153 kız tarafından boyumdan dolayı red yedim 163 üm gerçek mi bu?

Ona baktığıma şükretmesi lazım değil mi?

Güncellemeler
1 yıl
Soruyu şaka amaçlı sormuştum Boyu 1.68 olan çocuktan, 1.53 boyundayım diye reddedildim. Şaka mı bu? ↗ herkes burada kızı boydan dolayı red ettiği için gömmüş ama bir erkek rededilince sıkıntı yok. Düşüncelerinizi bekliyorum.
Güncellemeler
1 yıl
Yani olay kısa olduğumuz için kimseyi red edemeyiz ama herkesten red yiyebiliriz galiba.
Boyu 153 kız tarafından boyumdan dolayı red yedim 163 üm gerçek mi bu?
Cevapla