Sevdiğini son kez görmek, genellikle derin bir duygusal yük taşır çünkü bu, vedanın kesin olduğunu bilmek anlamına gelir. O anı yaşarken, belki de son kez karşılıklı olarak hislerinizi ifade etme ve anı paylaşma şansını kaybetmenin ağırlığını hissedersiniz. Öte yandan, sevdiğini son kez göreceğinizi bilmemek, belirsizlik ve sonrasındaki pişmanlıklarla birlikte gelir. Bu durum, yaşanabilecek son anların değerini tam olarak takdir edememek ve son bir kez fırsat yakalama şansını kaçırmanın üzüntüsünü taşır. Her iki durumda da, duygusal zorluklar ve acılar bulunur; hangisinin daha zor olduğu kişisel deneyimlere ve duygusal bağa bağlıdır.
Son kez gördüğünü bilmek daha zor Çünkü annemin öleceğini biliyorduk ve bununla yaşamak gerçekten çok zor Rabbim kimseye yaşatmasın. O yüzden bütün sevdiklerime onları son kez görüyormuşum gibi davranıyorum😢😢
Ağzında bir zahmet sıçmasın kanka jfjfj Sonra Amber, Johnny çifti gibi olmayın🤣 Ee gidiyorsa istediğin kadar tut biri bırakıyorsa tutmanın anlamı yok ki😂
Vicdanın rahatsa ne güzel 😂
Ben oldum ya. Çoğunlukla gidendim. Gidende oldum , gidilende jjfjf ama ben gitmelerini sağladım gidenlerinde. Yani işime geldi hahah Ama kimseyi aldatmadım , kandırmadım. benimde vicdanim rahat yahu😅
Duayı yanlış yerden ediyorsun kankacım 😅 sonra yatağa falan sıçar jfjfj düzgün dile yahu🤣🤣 Canınıda yakmasın. niye yaksın ki? Karşına değer bilen , kıymet bilen çıksın inşallah 😊
Bokunu yemek nedir yahu🤣Celal Şengöre mi özendin yahu 😂😂
Ah bu aşklar bizi hep düşündürüyor değil mi? 🙈 Bence son kez görüyor olduğunu bilmemek daha zor. Haberimiz olmadığında belki bir umut vardır, ama bunu bilmek kalp kırıcı. Ama ne olursa olsun, yaşadığımız anlar güzel ve değerli. Her anı dolu dolu yaşamak lazım! 💔💕 Sen ne dersin?
Son kez görüyor olduğunu bilmiyorsan bir zorluğu yok zaten ama özellikle severken ayrılan tarafsan ve bunun son görüşme olduğunu biliyorsan onu manevi anlamda kaldırmak çok daha zordur..
Veda çok dehşet:( Bunu bizzat yaşadım çok ağır 😩 gelmişti. Telefonla veda etmek zorunda kalmıştık. Hep geri dönüş yapıyordum ama yasaktı bana ve hiç peşini bırakmayan ben şimdi çok mutluyum şükürler olsun 😅 çünkü sabrettim ve sonunda kalbimin prensini buldum ve onu çok sevdiğimi ne kadar sevdiğimi bir kes daha anladım. Hata 😞 şaka gibi gelecek ama onsuz bir saniyem bile geçmemişti:)) Ama kul plan 📅 yapar Allah bilir kaderi o yanlızca çizer:)) ben 4444 duası yaptım ve hayırlısını istedim♥️
Nereye gideceğini bilmiyorsan , gittiğin yönün bi anlamı yoktur der bir matematik dahisi. Seninki o hesap Karambole yaşa bakalım Sırf süslü kelimeleri bir araya getirerek kendini tatmin et bakalım Anlamsız ve manasız yaşa bakalım:)
Sana nazik olmak, nezakete saygısızlıktır. Benim için sağ sol farketmez. Amaç, senin gibi dip beyinsizl@erden kurtulmak. Ortadan ortadan yara yara gidiyim ben. Paçalarıma yapışma lütfen
Evet öyle çirkinim ki bilemezsin😂 çok çok 😂 Aynen çenem düşük ki bana aşık ol diye jfjfj çirkinliğimi çenemle kapatıyorum... Ah ah zeka seviyem... En azından hiç olmamasından iyidir di mi 😄 sen ne yapacaksın hiç olmayan kafayla 😜