Kocam sanırım narsist ya da adlandıramadığım psikolojik?

Benle hrp kavga eder hamileyim haklıda olsam haksızsın der beni çıldırdıp ağlatana kadar yapar bu durumu ben ağlayınca bağrınmaya başlayınca biraz daha yapar bundan zevk alır sonra sen haklısın senden başkasından fayda yok özür dilerim der hamile olduğum için sabrediyorum ama cok yoruldum uğraşmaktan hamileyim sabredemiyorum şimdi demeyin ki anlamadınız mı anlamadım güzel olan her şey hamile kalana kadar dı hamile kaldım gerçek yüzü piyasaya çıktı onu bırak sam benden başka kimse si yok aslında bunu bildiği halde hakaretler yağdırıyor napıcam nasıl yol izlemem lazım?
Kocam sanırım narsist ya da adlandıramadığım psikolojik?
Cevapla