Arkadaşlar birini çok ama çok sevip karşılık bulamadığınız oldu mu?

Platonik, toksik bir sevgi yaşadınız mı? Mesela siz çok sevip o sevmeyince sevdiğiniz kişi tarafından yaşadığınız duygu takıntı oluyor değil mi? Aslında bunu takıntı yapan kendileri siz çok ama çok sevince o sevmeyince bu kendiliğinden takıntı oluyor. Ama bilmiyorlar ki 😢 birazcık sevseler siz onu daha fazla seversiniz. ya da bir süre sonra elde ettiniz diyelim. O o kadar zamanında sevmemiştir ki sizinki hırsa dönüşmüştür hırs olduğu içinde 😔 bu sefer siz istemezsiniz. Aşk eski Bir yalan Ademle Havadan kalan diye bir şarkı vardı. Aşk ne kadar büyük bir yalan ben en son karşılıksız sevgim de bunu çok daha iyi anladım. O kadar çok sevdim, o sevmeyince de hırs yaptım. Uyumadan önce konuşalım dedim işte. Durumlar böyle çetrefilli.
Arkadaşlar birini çok ama çok sevip karşılık bulamadığınız oldu mu?
Cevapla