Arkadaşlar birini sevip ya da hoşlanıp adım atmadığınız oldu mu?

Özellikle beylere sorum aranızdaki uyumun çekimin farkında olup, birinden hoşlanıp, sevip ya da unutamadığınız biri için adım atmadığınız oldu mu hiç? Hani şu doğru zaman muhabbeti var ya doğru bir zamanda birbirinizi bulmadığınız için şu an olsa ileriye gitmeyeceğini bildiğiniz için vazgeçtiğiniz ya da zamana bıraktığınız oldu mu hiç. İleride tekrar karşılaşacağınıza inandığınız? Umarım anlatabilmişimdir
Güncellemeler
+1 yıl
Hani ah keşke bir kaç sene sonra karşıma çıksaydın dediğiniz oldu mu hiç?
Güncellemeler
+1 yıl
Öyle
Arkadaşlar birini sevip ya da hoşlanıp adım atmadığınız oldu mu?
Cevapla