Bu kötü bir şey mi iyi bir şey mi bilemedim olumlu-olumsuz her türlü eleştirilere açığım?

Normal erkek arkdaşım var sevgi değiliz yani düz bildiğiniz normal neyse sohbet ediyorduk ekonomi üzerinden bana şey dedi "her şey birikim değil biraz da kendine bak " şimdi benim cildim ne yaparsam yapım makyajı kabul etmiyor abartıları günlük rimel renkli güneş kremini filan kullanıyorum ruj allık vs yakışmıyor varla yok arası doğal yapabilirim en fazla saçta dalgalı ne yaparsam yapım yarim saat sinra yaptığım bozuluyor eski haline dönüyor sprey kullansamda ki işim gereği bazen öyle kızlarla veya erkeklerle karşılaşıyorum ki doğal yüz güzellikleri yeter sıfır bakım makyaj tertemiz ama arkadaşım neden bana öyle bir şey dedi onu anlamadm düğüne gider gibi de süslenemem 2 gün sinra makyajdan cildim mafoluyor

Bu kötü bir şey mi iyi bir şey mi bilemedim olumlu-olumsuz her türlü eleştirilere açığım?
Cevapla