Eleştirilmek hoşunuza gidermi? Eleştiri iyi bişeymi kötü bişeymi?

Bana kalırsa eleştirilen bir insan olmak mükemmeliyetin ta kendisidir kendimden biliyorum herkesin beni eleştiriyor olması benim mutluluk dozajımı trans ettiriyor kafa yaşıyorum beni eleştirenleri gördükce onlara verdiğim cevaplar hazzın doruklarında bir duygu yaşatıyor tabiki mantıklı ve ciddi eleştriler :)
Eleştirilmek hoşunuza gidermi? Eleştiri iyi bişeymi kötü bişeymi?
Cevapla