Yargılamadan anlayıp hakaret etmeden yorum yapacak insanlar arıyorum EVLİ BİR ADAMLA 2 SENE?

Merhaba 25 yaşındayım oldukça alımlı güzel bir bayanım. İki senedir evli biriyle beraberim bana çok fazla iyilik yaptı çok hayatıma dokundu en azından beni anladı ve bana sevgi gösterdi. Çocukluğumdan bu yana yaşadığım aile de sevgisiz büyüdüm belki de bundan dolayı bu hale düştüm. 2 senedir her şey çok güzel ama yaptığım yanlışı ve yolun bir sonu olmadığını yenilerde daha çok anlamaya basladım ki benim hayallerim var bunları onunla gerçekleştiremem her an yanımda olamaz onu çok seviyorum bana çok emek verdi benim için çok şey yaptı ama ben devam etmek istemiyorum o ise ayrışmak yok diyor başka bir şey demiyor ayrılmak istediğimde beni aileme söylemekle tehdit ediyor birçok şey işte. Takıntı haline getirdi sanırım ne yapmalıyım?

Yargılamadan anlayıp hakaret etmeden yorum yapacak insanlar arıyorum EVLİ BİR ADAMLA 2 SENE?
Cevapla