Sizce kim haklı düzgün yorumlayın saygısız şekilde olmadan?

Şimdi benim annem babam zengin mühendis doktor ben de tek çocuğum. Ben odtü vs okudum Master yaptım ettim gayet iyi başarılı biriydim. Okullarımı uzatmadan etmeden bitirdim hep de çalıştım ama özelde çalıştığım için maaşım düşüktü. Ondan işte babam ayda 3-5 bin bana para yolluyor ama o da zorla yani kavga dövüş ben yetmediği için istiyorum sonuçta kendilerinin kaç tane evleri arabaları paraları var herkes evli çocuklarına bile veriyor. Ben bekarım az kazanıyorum ekonomi kötü zaten versinler. Neyse işte ben hep mobbing görsem de hiç sevmesem de işte hep beni zorladıkları ve sıktıkları için hep çalışmak zorunda kalıyorum. Neyse en son yerde de psikolojim bozuldu ayrıldım kpss ye çalışmaya başladım annem daha iki gün olmuş bana borç öde araba kasgonun taksidini diyor daha geçen hafta iki bin ödedim. Kadının o kadar geliri maaşı emekli ikramiyesi kiraları var zaten bana üç kuruş vermiyor bi de benden para istiyor. Kavga ettim ben de. Sinir oluyorum ya haksız mıyım? Bizim komşularımız çocuklarına ev araba para verirken 30-40 yaşındaki benim ailem bana sefil dilenci parası veriyor. ODTÜ’de okurken de böyleydi. Fakir gibi harçlık verirlerdi millet çocuğuna para yağdırırken. Para yağdırsınlar da demiyorum da bu cimriliklerinden bıktım.
Sizce kim haklı düzgün yorumlayın saygısız şekilde olmadan?
Cevapla