Hiç sevgilim olmadı. 23 yaşındayım. Benim yaşıtlarım evlenirken, nişanlanırken ya da hayatında biri varken ben ise yapayalnızım.
Herkes gözüme Çok mutlu görünüyor sanki dünyanın en mutsuz insanı en yalnız insanı benmişim gibi geliyor.
İçime kapanık bir insan da değilim kirli pasaklı biri de değilim elim yüzüm de düzgündür neden kimse benden hoşlanmıyor.
Bir gün beni de seven sayan değer veren biri çıkar mı?
Herkes gözüme Çok mutlu görünüyor sanki dünyanın en mutsuz insanı en yalnız insanı benmişim gibi geliyor.
İçime kapanık bir insan da değilim kirli pasaklı biri de değilim elim yüzüm de düzgündür neden kimse benden hoşlanmıyor.
Bir gün beni de seven sayan değer veren biri çıkar mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer