Hiç beni seven biri olmadı. Bu çirkin biri olduğum anlamına mı geliyor?

Hiç sevgilim olmadı. 23 yaşındayım. Benim yaşıtlarım evlenirken, nişanlanırken ya da hayatında biri varken ben ise yapayalnızım.
Herkes gözüme Çok mutlu görünüyor sanki dünyanın en mutsuz insanı en yalnız insanı benmişim gibi geliyor.
İçime kapanık bir insan da değilim kirli pasaklı biri de değilim elim yüzüm de düzgündür neden kimse benden hoşlanmıyor.
Bir gün beni de seven sayan değer veren biri çıkar mı?
Hiç beni seven biri olmadı. Bu çirkin biri olduğum anlamına mı geliyor?
Cevapla